به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۸۷۶۱۴

درگیری عجیب سرخیو راموس با یک عکاس!

درگیری عجیب سرخیو راموس با یک عکاس!
گروه ورزشی: پاریس کار سختی برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد. آنها شب گذشته و در استادیوم خانگی خود، با یک گل برابر بایرن مونیخ تن به شکست دادند و حالا برای اینکه خیلی زود با این پیکارها وداع نکنند، مأموریت بسیار دشواری در آلیانز آره‌نا دارند.
در پایان دیدار شب گذشته، اتفاقات عجیبی روی پیست دو و میدانی پارک دو پرنس رخ داد. سرخیو راموس که از عملکرد تیمش رضایت نداشت و بابت شکست خانگی عصبانی به نظر می‌رسید، با عکاسان کنار زمین درگیر شد.
در پایان این دیدار و در شرایطی که بازیکنان پاریسی به کنار زمین رفته بودند تا از هواداران حاضر در استادیوم تشکر کنند، راموس نیز به مانند دیگر بازیکنان، مشغول تشویق تماشاگران بود و عکاسانی نیز که آنجا را محاصره کرده بودند، مشغول تصویربرداری از سوژه های مورد نظر خود بودند.

1802116
در این میان، راموس برخوردی با یکی از عکاسان داشت و به پشت سر نگاهی انداخت و به آن عکاس گفت که از پشت او کنار برود تا بتواند از تماشاگران تیمش تشکر کند.
1802117
در شرایطی که راموس مشغول صحبت با عکاسی بود که پشت سرش قرار داشت، ناگهان یک عکاس دیگر از روبرو با مدافع پاریسی ها برخورد کرد که این مسئله خشم راموس را افزایش داد و او ناگهان عکاس مربوطه را با شدت به عقب هل داد.
1802118
رفتار عجیب راموس باعث تعجب افراد حاضر در آن منطقه از زمین شد. تصاویری نیز توسط تماشاگران حاضر در استادیوم و از روی سکوها به ثبت رسیده که این اتفاق عجیب را ثبت کرده است.
1802119
پاریس روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آنها ظرف هفت روز، در سه دیدار متوالی تن به شکست داده اند. ستاره‌های PSG ابتدا در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه با نتیجه 2 بر یک به مارسی باختند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. شاگردان گالیته در ابتدای هفته نیز با حساب 3 بر یک برابر موناکو مغلوب شدند و شب گذشته نیز بازی حساسی را با یک گل به بایرن واگذار کردند.
1802120
1802121
1802122
1802123
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها