به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۳۸۷۶۱۶

آرسنال برای قهرمانی به این زینچنکو نیاز دارد

آرسنال برای قهرمانی به این زینچنکو نیاز دارد
گروه ورزشی: زینچنکو تابستان گذشته از منچسترسیتی جدا شد و با قراردادی به ارزش 32 میلیون پوند به آرسنال پیوست تا تحت هدایت میکل آرتتا به میدان برود. 
او در طول دوران حضورش در سیتی چهار قهرمانی در لیگ برتر، چهار قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی هم در جام حذفی را تجربه کرد و همچنین در فینال لیگ قهرمانان 2021 که شکست این تیم برابر چلسی همراه بود حضور داشت. 
حالا ویدئویی از رختکن سیتی در فصل گذشته منتشر شده که پیش از بازی برابر نیوکسل است. سیتی به تازگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید شکست خورده و حذف شده بود و لیورپول هم شانه به شانه آنها در کورس قهرمانی لیگ برتر پیش می‌رفت. 
1802159
زینچنکو پیش از این بازی در میانه حلقه اتحاد بازیکنان ایستاده و فریاد می‌زند:« هر اتفاقی در گذشته رخ داده را فراموش کنید. دیگر تمام شده و رفته است. فراموش کنید! فقط به همدیگر نگاه کنید. تمام تلاش‌تان را بکنید و در زمین جان بدهید. 
همه می‌دانند باید در زمین چه کار کنند. ما برای افتخاری بزرگ و باورنکردنی با تمام وجود می‌جنگیم. ما باید برای تبدیل شدن به اسطوره‌های این باشگاه آماده باشیم. همه شما! ما باید وارد زمین شویم و جان‌مان را هم در زمین بدهیم!»
حرف‌های این بازیکن بدون شک روی بازیکنان سیتی تاثیرگذار بود و آنها موفق شدند با نتیجه 0-5 برابر نیوکسل به پیروزی برسند و دو هفته بعد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند.
این مدافع اوکراینی امروز باید در دیداری حساس برابر تیم سابقش قرار بگیرد و حالا این فرصت را دارد که یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر را این بار با پیراهن آرسنال به دست آورد. 
برچسب ها: باشگاه آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها