به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۸۸۱۱۵

رضایت «کیانو ریوز» از حضور افتخاری در «بالرینا»

رضایت «کیانو ریوز» از حضور افتخاری در «بالرینا»
گروه فرهنگی:در حالی که کیانو ریوز از حضور افتخاری‌اش در «بالرینا» راضی است، مشخص نیست این اکشن تبدیل به فیلم سینمایی می شود یا مجموعه تلویزیونی؟به گزارشصبا، در شرایطی که بالرینا در مرحله میانی تولید قرار دارد، تکلیف کلی آن روشن نشده است.

مدتی قبل بعد از آنکه مشخص شد ریوز به عنوان بازیگر مهمان حضوری کوتاه در بالرینا دارد، خبر بازی اش در این اکشن تائید شد. ریوز در بالرینا دوباره در قالب کاراکتر جان ویک از مجموعه فیلم موفق «جان ویک» خود ظاهر شده است.او می گوید: «حضورم در بالرینا درست است و تحمیلی به نظر نمی‌رسد. کاراکترم در آن در جای درست خود قرار دارد و در زمان درستی وارد صحنه می‌شود.»

اطلاعی از مدت زمان حضور بازیگر در بالرینا نیست و کسی نمی‌داند او به چه دلیلی در این داستان حضور پیدا می کند.بالرینا اسپین آفی بر مجموعه پرفروش جان ویک و درباره دختر جوان تروریستی به نام رونی با بازی آنا د آرماس است که برای گرفتن انتقام خون والدینش، وارد دنیایی از اکشن و شخصیتهای جنایتکار می شود.داستان بالرینا و حال و هوای آن بسیار شبیه داستان مجموعه انتقام گیرانه خود جان ویک است.

شای هاتن نویسنده فیلمنامه بالرینا طرح اولیه فیلمنامه را برای یک فیلم سینمایی ریخته بود و موافق تولید نسخه سینمایی است.با این حال، با پیشرفت مراحل کار، لن وایزمن کارگردان بالرینا به این نتیجه رسید که شاید بهتر باشد آن را به صورت فیلمی سینمایی تکمیل و آماده کند.

از داخل شرکت فیلمسازی لاینزگیت شنیده می شود که فعلا دو تدوین سینمایی و تلویزیونی از بالرینا در حال آماده شدن است و تصمیم نهایی بزودی در این رابطه گرفته خواهد شد.آنا د آرماس در رابطه با آینده بالرینا، ابراز تمایل کرده که به صورت فیلمی سینمایی نمایش داده شود و حتی قسمتهای بعدی آن هم در دستور کار تولید قرار گیرد.
بحث های مطرح شده در رابطه با بالرینا در شرایطی است که جان ویک: بخش ۴ برای ۲۳ مارس پیش رو به روی پرده سینماها می رود.
برچسب ها: کیانو ریوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها