به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۸۹۵۲۱

مرد کارخانه‌دار چرا همسر و برادرش را کشت؟

مرد کارخانه‌دار چرا همسر و برادرش را کشت؟
گروه حوادث: مرد کارخانه‌دار که پس از قتل همسر باردار خود با شلیک گلوله برادرش را نیز کشته و فرار کرده بود، در هتلی مجلل در تهران دستگیر شد.ظهر سه‌شنبه گذشته به پلیس پایتخت گزارش داده شد که مردی در نیاوران هدف اصابت گلوله قرار گرفته و پیکر خونین وی در خیابان افتاده است. با حضور مأموران در محل، مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد و کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که عامل تیراندازی برادر او بوده است.
 
تحقیقات نشان می‌داد که مرد تیرانداز صبح روز حادثه به آپارتمان برادرش رفته بود و ساعتی بعد دو برادر از ساختمان خارج شدند که به محل کارشان بروند. درحالی‌که یکی از برادرها در خیابان منتظر ایستاده بود، ‌برادر دیگر سوار خودروی ۲۰۷خود شد و همان لحظه با سلاحی که همراهش بود گلوله‌ای به پشت سر برادرش شلیک کرد و وقتی وی روی زمین افتاد با ماشین او را چندبار زیر گرفت و از صحنه گریخت.

با این اطلاعات، جست‌وجو برای دستگیری مرد تیرانداز آغاز شد اما ساعتی بعد معلوم شد که او علاوه بر تیراندازی به‌سوی برادرش، به سمت همسرباردارش نیز شلیک کرده و جان او را گرفته است. آنطور که تحقیقات نشان می‌داد مرد خشمگین ابتدا ساعت ۸صبح همسر باردارش را در خانه‌شان با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس سوار بر خودروی ۲۰۷خود شده و به سمت محل زندگی برادرش رفته و به جان وی سوء قصد کرده است.بررسی‌ها حکایت از این داشت که ۲برادر شرکت و کارخانه فولاد داشته و وضع مالی خوبی داشتند اما هنوز معلوم نبود که انگیزه قاتل از شلیک به همسرباردارش و برادرش چه بوده است.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها