به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۹۰۶۰۵

قیمت کاشت هر تار مو با دلار 60 هزار تومانی!

گروه سلامت و زیبایی:
قیمت کاشت هر تار مو با دلار 60 هزار تومانی!
شاید شما هم جزو افرادی باشید که قصد انجام کاشت مو یا ابرو را دارید و این نگرانی برایتان به وجود آمده باشد که آیا با افزایش شدید قیمت دلار، قیمت کاشت هر تار مو هم افزایش خواهد یافت یا خیر؟ تعیین هزینه کاشت مو و قیمت کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد.
افزایش قیمت دلار می‌تواند بر روی قیمت کاشت مو تاثیر داشته باشد، به خصوص اگر مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای پیوند مو، به صورت وارداتی و از کشورهای دیگر تامین شوند.
در این صورت، افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمت مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای کاشت ابرو و مو می‌شود. در نتیجه، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. 

مهمترین عوامل موثر بر هزینه کاشت مو و ابرو چیست؟
قیمت کاشت مو بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

قیمت کاشت مو بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
1.    تعداد فولیکول‌های مو: هر چه تعداد فولیکول‌ها بیشتر باشد، قیمت کاشت مو نیز بیشتر خواهد شد. در واقع فولیکول‌های بیشتر به معنی تعداد بیشتر موهای جدید و قابل رشد است.
2.    سطح بیماری و فرایند درمانی: درمان بیماری‌های مویی مانند آلوپسیا، موهای نازک و ضعیف، یا سایر مشکلات مشابه، باعث افزایش قیمت کاشت مو خواهد شد. این افزایش هزینه به دلیل این است که برای درمان بیماری‌های مربوط به پوست و مو، باید از تکنیک‌های خاص و مواد مخصوص استفاده شود که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.
3.    تخصص و تجربه پزشک: متخصصان با تجربه بیشتر و دارای تحصیلات بالاتر در زمینه کاشت مو، قیمت بیشتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند.
4.    محل و موقعیت: قیمت کاشت مو در مناطق مختلف تهران ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این، در بعضی مواقع، میزان تقاضا برای خدمات کاشت مو در موقعیت‌های خاصی افزایش می‌یابد، که در این صورت، قیمت نیز بیشتر خواهد بود.
بنابراین، هزینه کاشت مو به شدت متغیر است و بر اساس موارد مختلفی تعیین می‌شود. بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق برای کاشت مو، مراجعه به یک متخصص درمانی مو است.
بنابراین، هزینه کاشت مو به شدت متغیر است و بر اساس موارد مختلفی تعیین می‌شود. بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق برای کاشت مو، مراجعه به یک متخصص درمانی مو است.



آیا کاشت مو با 1 میلیون تومان امکان پذیر است؟
به طور کلی، اصلی ترین عامل در تعین هزینه پیوند مو، تعداد گرافتهای برداشت شده و مقدار مساحت ناحیه ای است که در آن عملیات پیوند مو انجام می‌شود. پس به هیچ عنوان نمی توان عدد دقیقی برای آن مشخص نمود.
قیمت کاشت مو در قسمت‌های مختلف سر چقدر باهم تفاوت دارد؟
هزینه پیوند مو در قسمت‌های مختلف سر ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. دلایل این تفاوت‌ها عبارتند از:
1.    تعداد واحدهای مویی که باید کاشته شود: تعداد واحدهای مویی که باید کاشته شود برای پوشش هر ناحیه از سر می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، ناحیه پشت سر و ناحیه پیشانی ممکن است نیاز به تعداد واحدهای مویی مختلفی داشته باشند و هزینه‌های مختلفی برای هر یک از این نواحی در نظر گرفته شود.
2.    نوع روش کاشت مو: همانطور که قبلاً گفته شد، روش‌های مختلف کاشت مو هزینه‌های مختلفی دارند. بسته به نوع روش کاشت مو که برای ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود، هزینه ممکن است متفاوت باشد.

تاثیر روش انتخابی در قیمت کاشت ابرو و مو!
کاشت مو و ابرو به دو دسته کلی تقسیم می‌شود: 
روش فولیکولار و روش نواری. در روش فولیکولار، موهای سالم از بخش‌های سر بدون مداخله و در کوتاه‌مدت برداشته می‌شوند و به محل کاشت منتقل می‌گردند. روش فولیکولار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، کاشت موی طبیعی و پرکاربردی در دنیای پزشکی به حساب می‌آید. در روش نواری از پوست سر برداشته می‌شود و سپس به کمک میکروسکوپ و ابزارهای پزشکی، کاشت مو انجام می‌شود هر یک از این روش‌ها هزینه‌های مختلفی دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:
قیمت کاشت مو به روش FUT (Follicular Unit Transplantation) به بسیاری از عوامل مربوط است، از جمله کشور، شهر، مرکز کاشت مو، تعداد موهای مورد نیاز، و میزان رقابت در بازار. با این حال، هزینه کاشت مو به روش FUT معمولاً از هزینه کاشت مو به روش FUE (Follicular Unit Extraction) کمی کمتر است.
مهم است به یاد داشته باشید که قیمت کاشت مو به روش FUT ممکن است در بین مراکز مختلف کاشت مو نیز متفاوت باشد. لازم به ذکر است که هزینه کاشت مو به عواملی از جمله تعداد جلسات مورد نیاز، تعداد واحدهای مویی که قرار است کاشته شود، محل قرارگیری کلینیک و تجربه پزشک و کادر درمانی بستگی دارد و ممکن است در کلینیک‌های مختلف متفاوت باشد بنابراین قبل از تصمیم گیری با کلینیک‌های مختلف تماس بگیرید.



به این نکات در کاشت مو و ابرو توجه کنید!
مانند هر نوع جراحی، کاشت مو نیز خطراتی از جمله خونریزی و عفونت، ایجاد زخم و رشد موهای جدید غیرطبیعی به همراه دارد. در زمانی که موهای جدید شروع به رشد می‌کنند، برخی افراد دچار التهاب یا عفونت فولیکول‌های مو می‌شوند که به این اختلال فولیکولیت می‌گویند.
برای برطرف کردن مشکل فولیکولیت، از آنتی بیوتیک‌ها و کمپرس‌ها می‌توان استفاده کرد. همچنین ممکن است به‌ طور ناگهانی مقداری از موهای اصلی در ناحیه‌ای که از آن رشته‌های جدید را گرفته‌اید از دست برود، که به آن ریزش شوک می‌گویند. اما بیشتر اوقات، این اتفاق موقتی است.
با پزشک خود در مورد این خطرات و میزان بهبودی احتمالی از کاشت مو و ابرو صحبت کنید. آنها می‌توانند به درستی به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که آیا کاشت مو گزینه مناسبی برای شماست یا خیر.

قیمت کاشت ابرو و مو در تهران چقدر است؟
کاشت مو و ابرو روش‌های موثری هستند که برای بهبود ظاهر و ترمیم نواحی از سر یا صورت که با کمبود مو و ابرو مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در کاشت ابرو، نیز موهایی که در نواحی از ابرو کمتر شده یا به طور کامل از بین رفته‌اند، از نو در آن منطقه کاشته می‌شوند تا بهبود ظاهر ابرو و ترمیم نواحی ناهنجار کمک کند.
هر دو روش کاشت مو و ابرو در کلینیک آنیل، به دلیل قابلیت ترمیمی طبیعی، از جمله روش‌های محبوب برای بهبود ظاهر و جلوگیری از کمبود مو و ابرو در برخی افراد هستند. قیمت کاشت ابرو در کلینیک آنیل بین 7.5 – 9 میلیون تومان و قیمت کاشت مو 10 – 15 میلیون تومان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت کلینیک آنیل مراجعه کنید. (https://anylclinic.com)
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها