به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۳۹۰۶۵۲

انتقاد کروس: پیراهن یقه‌دار مسخره و زشت است

انتقاد کروس: پیراهن یقه‌دار مسخره و زشت است
گروه ورزشی: رئال مادرید در بین باشگاه‌هایی قرار دارد که هر فصل یکی از بهترین طراحی‌های آدیداس به این تیم تعلق می‌گیرد.
هواداران بسیاری در سراسر دنیا برای خرید پیراهن جدید هر فصل این تیم صف می‌کشند و همین باعث شده که آنها توجه ویژه‌ای به طراحی پیراهن‌شان داشته باشند و وسواس خاصی در این زمینه به خرج دهند.
با این حال، به نظر می‌رسد که کروس چندان از طراحی این فصل پیراهن رئال مادرید راضی نیست و معتقد است که استفاده از یقه در پیراهن ورزشی کاری اشتباه است و راحتی آن را کمتر می‌کند.
1808144
این هافبک آلمانی در پادکست معروف و جنجالی‌اش در این باره گفت: «ما بار دیگر این فصل پیراهنی به تن می‌کنیم که یقه دارد. پیراهن یقه‌دار را نمی‌توان پیراهن فوتبال نامید. خطاب به تمامی طراحان باید بگویم که این کار مسخره و مزخرف است! پیراهن‌های با یقه خوب نیستند. پوشیدن آنها راحت نیست و واقعا زشت هم هستند.»
رئال مادرید پیش از این نیز از طراحی پیراهن با یقه برای چند فصل استفاده کرده بود و حالا کروس به صورت علنی نسبت به انتخاب این طرح از سوی آدیداس و تایید آن از سوی مدیران این باشگاه اعتراض کرده است.
1808152
بازیکنان رئال قبلا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۹-۲۰۱۸ هم از پیراهن یقه‌دار با طراحی آدیداس استفاده کرده بودند. 
آدیداس علاوه بر این که وظیفه طراحی و تامین لباس رئال مادرید را برعهده دارد، حامی مالی شخصی این ستاره آلمانی نیز به حساب می‌آید اما هنوز واکنشی نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی او نشان نداده است.

1808153
گفته می‌شود بر اساس تصاویری که از طراحی پیراهن فصل ۲۴-۲۰۲۳ رئال مادرید لو رفته، این تیم فصل آینده دیگر از پیراهن یقه‌دار استفاده نخواهد کرد. 
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها