به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۸۹۸۵۷

سکوت رئال درباره بارساگیت: به حرف ما گوش ندادید!

سکوت رئال درباره بارساگیت: به حرف ما گوش ندادید!
گروه ورزشی: افشای پرونده پرداخت‌های متعدد مدیران بارسلونا به انریکز نگریرا که نایب رییس سابق کمیته داوران بود موج گسترده‌ای از اعتراضات را در فوتبال اسپانیا ایجاد کرده است. 
تمامی باشگاه‌های حاضر در لالیگا نسبت به این موضوع اعتراض کرده و نامه مشترکی را علیه اقدامات بارسا منتشر کردند اما رئال مادرید حاضر به امضای این نامه نشد و این تصمیم آنها تعجب بسیاری را به همراه داشت. 
بسیاری مدعی شده بودند که دلیل این تصمیم رئال مادرید به دلیل همکاری نزدیک آنها با بارسلونا در رقابت‌های سوپرلیگ است اما حالا به نظر می‌رسد که آنها دلیل متفاوتی برای این کار دارند.
1742145
روزنامه مارکا خبر داده که سکوت مدیران این باشگاه در پرونده بارساگیت به این دلیل است که آنها از سال 2011 تا به حال بارها به اتفاقات داوری و رفتارها و تصمیمات اشتباهی که صورت گرفته بود اعتراض کردند و این مشکل حالا متعلق به کسانی است که در طول این سال‌ها هرگز به تذکرات رئال توجهی نکرده بودند. 
اولین اعتراض جدی از سوی رئال در سال 2011 و به شکل تماس با فدراسیون آغاز شد. آنها بعدتر نامه‌هایی را هم ارسال کردند اما فایده نداشت. بسیاری از این اقدامات رئال مانند ارسال ویدئو و استفاده از موارد افشا شده توسط باشگاه‌هایی که حالا معترض هستند نادیده گرفته شد و به همین دلیل حالا هم رئال تصمیمی برای همراهی با آنها ندارد.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها