به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۹۰۹۸۸

استقلال گل‌گهر؛ پس از جنجال فرهاد و امیر!

استقلال گل‌گهر؛ پس از جنجال فرهاد و امیر!
گروه ورزشی: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر در شرایطی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که این بازی به طرز جالبی دقیقا با بازی فصل گذشته دو تیم در ورزشگاه آزادی همزمان شده است.
سال گذشته نیز در هفته بیست و یکم لیگ برتر، استقلال در خانه به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در یک بازی سراسر جنجالی با نتیجه دو بر یک از سد گل‌گهر عبور کرد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
1829047
قلعه‌نویی در لحظه اعلام پنالتی دوم لحظات عجیب و غریبی را تجربه می‌کرد.
حالا یک سال بعد از آن مسابقه، بار دیگر استقلال به مصاف گل‌گهر می‌رود و در صورت کسب پیروزی می‌تواند جایگاه خود در رده سوم جدول و در فاصله سه امتیازی با سپاهان صدرنشین را تثبیت کند.
هرچند در این بازی دیگر فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نیست تا تقابلش با امیر قلعه نویی حساسیت‌های خاص خود را داشته باشد اما جنجال های بازی رفت دو تیم، بی تردید این بازی را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد و باید منتظر ماند و دید در غیاب ساپینتو که روی نیمکت استقلال حضور ندارد، چه اتفاقاتی در کنار زمین شکل خواهد گرفت.
1829048
در همین لحظات در طرف مقابل فرهاد مجیدی ده متری وارد زمین شد تا به سوت نزدن داور اعتراض کند. اعتراضی که البته درست بود و در نهایت داور پنالتی گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها