به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۹۱۱۵۵

بررسی داوری بازی جنجالی استقلال و گل گهر

بررسی داوری بازی جنجالی استقلال و گل گهر
گروه ورزشی:علی میرزابیگی کارشناس داوری درمورد قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی استقلال و گل‌گهر، اظهار داشت: در صحنه گل گل‌گهر رضا شکاری در آفساید نبود و توپ هم از خط رد نشد. به همین دلیل این گل سالم بود و کمک داور و داور تصمیم درستی گرفتند.وی افزود: اواخر نیمه اول استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داور باید برای این تیم پنالتی بگیرد که البته ضربه مهدی قائدی خارج از محوطه جریمه به دست آرمین سهرابیان برخورد کرد و اعلام ضربه ایستگاهی درست بود. کارت زرد هم به مدافع گل گهر هم به این دلیل که ضربه قائدی در مسیر دروازه بود، به درستی داده شد.

کارشناس داوری تاکید کرد: در دقیقه ۹۰:۱۸ داور باید خطای بازیکن استقلال روی کی‌روش استنلی را قبل از به ثمر رسیدن گل اول این تیم اعلام می‌کرد زیرا آرمان رمضانی پس از ضربه سر مهاجم برزیلی گل گهر روی او خراب شد و داور باید خطا را به سود گل گهر اعلام می‌کرد که این کار را انجام نداد و در ادامه همان توپ تبدیل به گل شد.
میرزابیگی تاکید کرد: در صحنه آخر هم پنالتی به درستی اعلام شد زیرا محمدرضا حسینی با زانوی راست خود به پشت ران رضا میرزایی ضربه زد و بنیادی فر به درستی پنالتی گرفت.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها