به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۹۱۹۱۱

خودم را طولانی مدت در بارسلونا می‌بینم

خودم را طولانی مدت در بارسلونا می‌بینم
گروه ورزشی:فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی بارسلونا، قصدی مبنی بر جدایی از این باشگاه ندارد.به گزارش "ورزش سه"، روزهای دشوار و ابتدایی فرانک کسیه در ترکیب بارسلونا سپری شده و او چندی قبل موفق شد تک گل تیمش در جریان برتری در ال کلاسیکو در کوپا دل ری را در خانه رئال مادرید به ثمر برساند. در اوایل فصل اخباری در مورد احتمال بازگشت فرانک کسیه به سری آ و انتقال به اینتر مطرح شده بود، اما هافبک ساحل عاجی و باتجربه بارسلونا مدعی شد قصد دارد برای سال هایی طولانی در این باشگاه باقی بماند.

فرانک کسیه گفت: "در حال حاضر یک بازی بسیار مهم در روز یکشنبه در پیش داریم و فقط به بیلبائو فکر می کنیم. باید با آرامش پیش برویم و نباید به ال کلاسیکو فکر کنیم. 9 امتیاز اختلاف زیاد است، اما در فوتبال فراز و نشیب هایی وجود دارد و باید حواسمان جمع باشد. باید خیلی متمرکز باشیم تا این برتری را از دست ندهیم و به کار خود ادامه دهیم.

احتمال انتقال به اینتر و جدایی از بارسلونا؟ وقتی نام خود را برای انتقال به کشور دیگری می شنوید، به این معنی است که آنجا خودتان نشان داده اید. خوشحالم، زیرا بسیاری از تیم های ایتالیایی خواهان جذب من بودند، اما من با بارسلونا قراردادی چهار ساله بستم و حالا هستم. فقط یک فصل است راهی این تیم شده ام و برای سال های متوالی خودم را اینجا می بینم.بارسلونا شهر بسیار زیبایی است، من در یک باشگاه بزرگ بازی می کنم و با هم تیمی هایم و کادر فنی رابطه بسیار خوبی دارم، پس حتی می توانم بیشتر از چهار سال نیز خودم را در این باشگاه تصور کنم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها