به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۳۹۱۹۴۵

بازیگران سریال سرگیجه [سریال سرگیجه چند قسمت است] فیلم اسکای

گروه فیلم و سریال؛ سریال سرگیجه شبکه نمایش خانگی جدیدترین سریال ایرانی است که از نماوا در حال پخش می‌باشد و در این مجموعه با اسامی بازیگران سریال سرگیجه آشنا خواهید شد. این کار یک درام اجتماعی است که کارگردانی آن بعهده بهرنگ توفیقی بوده و در نوبت پخش پلتفرم نماوا قرار گرفته است.
بازیگران سریال سرگیجه [سریال سرگیجه چند قسمت است] فیلم اسکای
در صورتی که تمایل دارید با نام بازیگران و دانلود سریال سرگیجه ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری آشنا شوید با فیلم اسکای همراه باشید.
سریال نمایش خانگی سرگیجه از ابتدای امسال وارد مرحله تصویربرداری شد و با موضوع درام و رازآلود مجوز پخش گرفته است و بازیگران مطرح و سرشناس بسیاری از جمله حامد بهداد در این کار شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته اند. مهدی بدرلو تهیه کننده این سریال است و بهرنگ توفیقی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه ‌نویس ایرانی که تاکنون کارهای حرفه ای زیادی را از او دیده ایم.

بازیگران سریال سرگیجه
سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو ساعت ۲۰ از فیلم اسکای پخش می‌شود.
در خلاصه‌ داستان این سریال آمده است: «پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود، گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است، ماجرایی که شاید به‌ قیمت زندگی پیمان تمام شود… .»
حضور حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی و‌هادی حجازی‌فر در این سریال خانگی قابل توجه است، از این منظر که میان فهرست بازیگران این سریال، نام کسانی دیده می‌شود که تا به حال در پروژه‌ای با همدیگر بازی مشترکی نداشته‌ اند و «سرگیجه» این فرصت را داده است تا مخاطب شاهد و ناظر ایفای نقش این بازیگران کنار هم باشد.



حامد بهداد
حامد بهداد متولد 26 آبان 1352 در مشهد، بازیگر و نوازنده است. وی نخستین فرزند خانواده است و دارای یک برادر کوچک تر به نام حسام می‌باشد. محمود بهداد که پدر حامد بهداد است، اهل شعر و ادب بود و نسرین قدمگاهی نام مادر او است. حامد بهداد در خیابان جیحون تهران، دوران کودکی اش را گذراند.
فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران بوده که از 9 سالگی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال 1382 با فیلم بوتیک به شهرت رسید. علاوه بر بازیگری در عرصه دوبله انیمیشن و مستند نیز تجربه‌های موفقی داشته است و فردی جدی و شوخ طبعی بوده و عاشق موسیقی، بوکس و عکاسی است.

هادی حجازی‌فر
هادی حجازی فر که این روزها با بازی جذابش در نقش نعیم دانلود سریال پوست شیر به شهرت رسیده است، در سریال سرگیجه نقش مردی ثروتمند و مرموز به نام کامران را ایفا می‌کند.‌هادی حجازی فر سالهاست ازدواج کرده و این زندگی موفق زناشویی ثمره اش یک فرزند پسر بنام «هامون» می‌باشد.
او در فیلم‌هایی چون موقعیت مهدی، در پوست شیر، دوزیست، آتابای، بی همه چیز، پیتوک، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، منطقهٔ پرواز ممنوع، ژن خوک، دوپینگ، زیرخاکی، نسبت خونی، ممنوعه و... نقش آفرینی نموده و نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال 1400 ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد.

رعنا آزادی ور
رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می‌باشد که در 20 سالگی با فیلم مارمولک بازیگری را شروع کرد و سال 1385 با فیلم پارک وی دیده شد. اوج درخشش کاری او با سریال «زخم کاری» بود، ایشان در سال 1399 با هنرپیشه ایرانی مهدی پاکدل ازدواج کرد.
آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

هومن سیدی
هومن سیدی، زاده‌ی هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۹در رشت است. سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت مدرک دیپلم گرافیک، فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت آغاز کرد. وی پس از ساخت چند فیلم کوتاه، به تهران آمد و یک دوره بازیگری را در کلاس‌های کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی گذراند.
سیدی با بازی در سریال عاشقانه منوچهر‌هادی در نقش پیمان رستاگ توانست بین بینندگان محبوبیت خاصی به دست بیاورد. از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی کارنامه هنری هومن سیدی می‌توان به تله فیلم‌های سایاب به کارگردانی محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد ساخته‌ی روح‌الله حجازی اشاره کرد.
وی پس از موفقیت در بازیگری، وارد عرصه نویسندگی و کارگردانی شد. یک تکه نان، خط ویژه، آفریقا، پابرهنه در بهشت، من دیه‌گو مارادونا هستم، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو، مغزهای کوچک زنگ‌زده و مصادره از بهترین فیلم‌های هومن سیدی هستند.


 
مهراوه شریفی‌نیا
مهراوه شریفی‌نیا در بیست‌و‌نهم فروردین ماه سال ۱۳۶۰در تهران به دنیا آمد. پدر او محمدرضا شریفی‌نیا از هنرمندان مشهور بوده و مادرش آزیتا حاجیان یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون است.
این بازیگر توانمند فارغ‌التحصیل رشته‌ی موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. ساز تخصصی مهراوه شریفی‌نیا پیانو است. وی از 8 سالگی با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها وارد سینما شد. مهراوه شریفی‌نیا با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت به شهرت رسید.
دریافت تندیس بهترین و دومین بازیگر زن تلویزیون برای سریال «کیمیا» از برنامه سه ستاره صدا و سیما در اسفند ماه سال 1394، کسب جایزه بهترین بازیگر جشن حافظ در سال 1396 و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه «پیاده» در سال 1398 برخی از افتخارات هنری مهراوه شریفی‌نیا هستند.

شبنم مقدمی
شبنم مقدمی که اخیرا با بازی در سریال‌های نمایش خانگی سرگیجه، بی گناه، شبکه مخفی زنان و خاتون بیش از پیش درخشیده است، در سال 1384 با علیرضا آرا بازیگر و کارگردان ازدواج کرد اما هنوز فرزندی ندارند. شبنم مقدمی در آثاری چون سرگیجه، بی گناه، شبکه مخفی زنان، خاتون، مدینه،امروز، نفس، شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش،زاپاس، دوپینگ، هیولا، چرخ و فلک، گل‌های آفتابگردان، سقوط یک فرشته و... ایفای نقش نموده است.

پیام دهکردی
پیام دهکردی متولد ۱۳۵۶ شهرکرد است وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ در شهر اصفهان آغاز کرد. . وی در آثاری هم چون سرگیجه، خاتون، یه بوس کوچولو، تکه‌های سنگین سرب، سه گانه اورنگ، تراژدی،‌ گاندو،‌ مرد بالشی و ۹۱۹۱۳ نیز فعالیت کرده است. فرید سجادی حسینی (متولد ۱۳۲۸، اهواز) کارگردان و بازیگر اهل ایران است. وی برای نقش خود در فیلم فروشنده در نوزدهمین جشن خانه سینما برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

مریم شیرازی
خانم شیرازی در سوم آبان ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده که تجربه بازیگری و کارگردانی را دارد. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد. وی در سال ۷۵ در فیلم ننه لالا و فرزندانش ایفای نقش نمود که این نخستین تجربه بازیگری او محسوب می‌شود. او در سریال مسافران، سیب خنده و سرزمنی کهن نیز بازی کرده است.

عرفان ناصری
عرفان ناصری در چهارم آبان سال ۶۵ در تهران به دنیا آمده است. او در سال ۹۵ شروع به فعالیت نمود که تا حال حاضر نیز مشغول به فعالیت می‌باشد. از حضور چشمگیر او در عرصه بازیگری می‌توان به بازی نقش داریوش در سریال «ملکه گدایان» اشاره داشت. او مدرک گرفته رشته بازیگری می‌باشد.


 
شایسته سجادی
شایسته سجادی از چهره ای زیبا و محبوب برخوردار است خود همین موضوع یکی از نقاط مثبت و موفقیت آفرین او محسوب می‌گردد. گفته می‌شود که این بازیگر جوان به تازگی قدم در این راهه گذاشته و علاوه بر هنرپیشگی مدل عکاسی نیز است. پیش بینی می‌شود که باید آینده ی حرفه ای در انتظارش باشد.

ژرژ‌هاشم زاده
ژرژ‌هاشم زاده در هفدهم ماه اسفند سال ۱۳۴۱ در تهران، هنرپیشه، کارگردان و برنامه ریز دارای اصالت ارمنی است. او تحصیلکرده رشته گرافیک از دانشگاه هنر است که کارش را به عنوان دستیاری کارگردانی شروع نمود. در سال ۷۰ در فیلم سینمایی «راه و بیراه» نخستین بار مقابل دوربین رفت. در سال ۹۴ با کارگردانی فیلم سینمایی «سکوت» به خوبی شناخته شد و توجه‌ها را به خود جلب کرد.

فرید سجاد حسینی
در معرفی بازیگران سریال سرگیجه به نام فرید سجاد حسینی برمی خوریم که در ماه فروردین سال ۱۳۲۸ در اهواز به دنیا آمده است،او تحصیلکرده کارشناسی زبان انگلیسی است که کارش را با تئاتر آغاز نمود و برنامه ریزی کارهای موفقی مانند سریال‌های مسافر ری، سریال امام علی، روزگار قریب را بر عهده داشته است. شهرت او متعلق به فیلم سینمایی «فروشنده» می‌باشد. فرید سجاد حسینی سالها است که ازدواج نموده و ۴ فرزند پسر دارد.

موضوع سریال سرگیجه
در خلاصه‌ي داستان این سریال آمده اسـت کـه « پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر میشود. گمان‌ها به این سمت میرود کـه پیمان کامران را کشته اسـت ماجرایی کـه شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود…» کـه به نظر می‌رسد با قصه‌اي معمایی و پلیسی روبه‌رو هستیم؛ ژانری کـه به همان اندازه کـه بین مخاطبان محبوب و جذاب اسـت، کمبودش نیز در سریال‌سازی ایران احساس میشود.

خلاصه سریال سرگیجه چیست؟
داستان سریال سرگیجه درباره مردی به نام پیمان اسـت کـه از مشکلات روانی رنج میبرد و فردی عصبی و پرخاشگر اسـت با این حال درکنار همسر و فرزندش زندگی به ظاهر خوبی دارد اما وقتی از قرار ملاقات دوست صمیمی اش به نام کامران و همسرش دریک رستوران مطلع میشود به آنجا میرود، با کارمان درگیر می‌شود و قتلی اتفاق میوفتد. حالا همه ی ي ي شواهد علیه پیمان اسـت و حتی ما نیز دیده ایم کـه او بود کـه دوستش را هل داد اما فرجام پیمان چه خواهد شد و چه ماجراهایی در پشت پرده وجوددارد؟

تعداد قسمت‌های سریال سرگیجه
سریال سرگیجه در یک فصل و در قالب 20 قسمت پخش می‌شود اما ممکن است تعداد قسمت‌ها در تدوین و مونتاژ تغییر کرده و کم و زیاد شود، از ساخت فصل دوم سریال سرگیجه تا اکنون سخنی به میان نیامده است.

زمان پخش سریال سرگیجه
سریال ایرانی سرگیجه هفته ای یک بار، دوشنبه‌ها از طریق فیلم اسکای منتشر می‌شود. ساعت پخش آن نیز 8 شب است و شما می‌توانید به تماشای این درام رازآلود و پرمعما باشید.
منبع: فیلم اسکای مرجع دانلود فیلم و سریال
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها