به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۳۹۲۳۰۶

مواضع عربستان تغییر کرده نه ایران!

مواضع عربستان تغییر کرده نه ایران!
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در گزارشی به انتقادها از تناقض‌گویی این روزنامه در رابطه با توافق با عربستان پاسخ داده و مدعی شده ۷ سال پیش که تیتر زدیم «ننگ رابطه با آل سعود از دامان ایران اسلامی پاک شد» عربستان امروز عربستان دیگری بود اما الان مواضعش تغییر کرده!
به گزارش کیهان، پادوهای داخلی غرب که در قبال دیپلماسی منطقه‌ای دولت سیزدهم و روش مذاکره در این دولت دچار سرگیجه شده‌اند از تیتر یک 7 سال پیش کیهان انتقاد کردند و سعی کردند از آن تیتر و تیتر دیروز کیهان «تناقض» در بیاورند؛ حال آنکه کیهان همواره تاکید کرده است هر تصمیم و اقدامی که ضربه کاری به دشمنان ملت و نظام اسلامی از جمله اسرائیل و آمریکا باشد، مورد تأیید و پذیرش افکار عمومی بوده و جمهوری اسلامی ایران در دیپلماسی خود هرگز به بیگانگان باج نمی‌دهد.
این روزنامه در ادامه نوشته است: نکته قابل تأمل آنکه این عربستان سعودی بوده است که در این دوره از حکمرانی خود، مواضعش تغییر کرده است نه ایران. آنها چند سال پیش به بهانه برخی اتفاقات اجتماعی در ایران به‌صورت یکطرفه روابط‌شان با جمهوری اسلامی ایران را قطع کردند و حالا با درک این واقعیت که رژیم صهیونیستی رفتنی است و نمی‌توان به آن اعتماد و اتکا کرد، به ضرورت ازسرگیری روابط با ایران رسیدند.
 
برچسب ها: عربستان

علی
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۲۱
دیگه از حسین شریعتمداری، جز یاوه گویی، چه انتظاری داریم! ... پاچه گیر ... (423464)
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۳۴
هذیان گویی های کیهان ادامه دارد. دروغ پس از دروغ. کاش مفهوم سکوت رو هم می دونستن (423465)
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۵۰
جواب ابلهان خاموشیست (423470)
hosein
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۵۹
به خدا این رویی که این بشر داره هیچ انسانی نداره (423471)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۱:۱۶
از معجزات اینکه پوزه اغتشاشگران به خاک مالیده شده اینه که بهارنیوز یواش یواش داره از خواب بیدار میشه (423501)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۳:۵۵
یادم هست اوایل انقلاب عکسی منتشر شد که گویا صادق قطب زاده در حال بوسیدن دست فرح دیباست. قطب زاده تکذیب کرد و گفت فردی که در عکس هست من نیستم. روزنامه چلنگر فردایش نوشت فرح دیبا هم تکذیب کرده و گفت مردی که در عکس هست قطب زاده است اما آن زن من نیستم. (423506)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۵:۴۰
نمونه بارز کار برای غیرخدا (423508)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۸:۳۲
مواضع اسرائیل کی عوض میشه؟ (423512)
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۳:۳۵
آقای کیهان
اگه وا ندادید
چرا قرارداد محرمانه میبندید
اونم مث چین حتما خواسته عربستان بوده

محرمانه یعنی بو دار

دولت غریبه با مردم
محرم با اجنبی (423582)
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۱۳:۱۹
جالب اینه که می گه عربستان مواضعش رو تغییر داده ولی امتیازش برای این دولته و باید از دولت رییسی یاد گرفت. بعد اسم حمله به سفارت (خاک) یک کشور رو گذاشته اتفاقات اجتماعی. همچنین توجیحی برای خود آسمان و ریسمان بافتن هم قفله. (424513)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها