به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۹۳۴۳۷

پاتر نه، چلسی مدیر استمفوردبریج را اخراج کرد

پاتر نه، چلسی مدیر استمفوردبریج را اخراج کرد
گروه ورزشی: جیسون گریفین، مدیر ورزشگاه استمفوردبریج، به مدت 30 سال این سمت را عهده‌دار بوده و بین هواداران و ستاره‌های فعلی و سابق چلسی چهره محبوبی به شمار می‌آید. باشگاه چلسی اما امروز گریفین، دستیار و پسرش را اخراج کرد.
باشگاه چلسی دلیلی برای اخراج این مدیر ورزشگاه باسابقه اعلام نکرده و این باعث شگفتی هواداران شده است. روزنامه دیلی‌میل می‌گوید چلسی قصد ندارد در این باره توضیحاتی ارائه بدهد چرا که در سیاست‌های جدید باشگاه اعلام شده که تصمیم‌های مربوط به پرسنل نباید با توضیحات رسانه‌ای همراه باشد.
1834191
گریفین، مدیر سابق استمفوردبریج که امروز بعد از 30 سال سابقه کار در چلسی اخراج شد
گریفین از سال 2003 به عنوان مدیر استمفوردبریج منصوب شد. او به همراه تیمی بزرگ و متشکل از ده‌ها نفر همکار وظیفه نگهداری و مراقبت از زمین‌های مختلف مسابقه و تمرین در مجموعه ورزشی چلسی در استمفوردبریج را به عهده داشت. از این گذشته وظیفه مدیریت مجموعه تمرینی کوبهم و کینگزمدو که در اختیار باشگاه چلسی است هم بر عهده او بود.
از جمله خاطرات هواداران چلسی از گریفین به بهار 2008 برمی‌گردد. مدیر استمفوردبریج که در دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد در کنار زمین حضور داشت با پاتریس اورا، ستاره آن روزهای شیاطین سرخ درگیر شد و سپس درگیری شدیدتری با تونی استرادویک، مربی بدنسازی یونایتد، داشت.
1834192
تاد بولی که از ماه مه گذشته در معامله‌ای 5 میلیارد دلاری مالکیت باشگاه چلسی را به دست آورده در این مدت تغییرات گسترده‌ای در کارکنان و کادر مدیریتی باشگاه ایجاد کرده و اخراج گریفین در همین چارچوب تصور می‌شود. تا این لحظه چندین نفر از هیات‌مدیره، اعضای کادر مدیریتی و پزشکی و اعضای کمیته فنی باشگاه هم جای خود را به چهره‌های جدید داده‌اند.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها