به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۹۴۷۸۸

سرویس پرداخت قسطی اپل راه‌اندازی شد

سرویس پرداخت قسطی اپل راه‌اندازی شد
گروه اقتصادی: اپل سرویس پرداخت قسطی به سبک "حالا بخر، بعدا پرداخت کن" را پس از یک تاخیر طولانی، سرانجام راه اندازی کرد.به گزارش ایسنا، این سرویس که "بعدا پرداخت کن اپل" (Apple Pay Later) نام دارد، خرید را به چهار قسط تقسیم می‌کند که در مدت شش هفته بدون بهره یا هزینه اضافی، پرداخت می‌شود. این سرویس در اپلیکیشن والت (کیف) آیفون قرار دارد و کاربران می‌توانند بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار از اپل، وام بگیرند.
 
این سرویس نخستین بار در ژوئن سال گذشته در راستای تلاش اپل برای ورود به بخش خدمات مالی، رونمایی شد. قرار بود این سرویس در سپتامبر راه اندازی شود اما آماده سازی آن چند ماه بیشتر به طول انجامید. این شرکت اعلام کرد نسخه پیش انتشار این سرویس برای کاربران، به صورت تصادفی قابل دسترس خواهد بود و اپل قصد دارد در ماه‌های آینده این سرویس را برای همه کاربران عرضه کند.

در یک رویکرد جدید، اپل از طریق زیرمجموعه جدیدی به نام "اپل فایننسینگ ال ال سی"، وام‌ها برای کاربران را  فراهم خواهد کرد. این شرکت بررسی‌های اعتباری را انجام داده و فناوریهای زیرساخت ضروری دیگر برای عرضه این سرویس را اداره می‌کند و گفته می‌شود تاخیر در راه‌اندازی این سرویس، به دلیل مقدمات مذکور بوده است. اپل اعلام کرد گزارش‌دهی وام‌ها به سازمانهای اعتباری آمریکا را در پاییز آغاز خواهد کرد.کاربران برای استفاده از سرویس پرداخت قسطی اپل، به نسخه iOS ۱۶.۴ نیاز خواهند داشت.بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل همچنین سرویس پخش آنلاین جدید "اپل موزیک کلاسیکال" را راه اندازی کرد که با "اپل موزیک" کار می‌کند.
برچسب ها: اپل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها