به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۳۹۵۹۶۴
در مستند آمازون فاش شد

سخت‌ترین لحظه زندگی لواندوفسکی و همسرش آنا

سخت‌ترین لحظه زندگی لواندوفسکی و همسرش آنا
گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی سابق دورتموند و بایرن، که از تابستان سال گذشته برای بارسلونا بازی می‌کند، مرد خانواده است. او در مستند جدید آمازون همراه همسرش، آنا، صادقانه در مورد مسائل مختلف حرف زده است. روبرت و آنا هر دو سخت‌ترین لحظه زندگی خود را به یاد آوردند: سقط جنین آنا درست قبل از شروع یورو 2016.
1838858
ستاره 34 ساله گفت: «من باید روی فوتبال تمرکز می‌کردم، اما همیشه موضوع مهم‌تری در ذهنم بود. هواداران هیچ ایده‌ای نداشتند. آنها فقط از من انتظار داشتند که گل بزنم و اینکه ستاره میدان باشم.»
او جزییات بیشتری از این موضوع را بیان کرد: «یورو 2016 فرانسه را خوب به یاد دارم. زمانی بود که من و آنا در حال تلاش برای بچه‌دار شدن بودیم. او برای دیدن من به اردوی تیم ملی لهستان در فرانسه آمد و معلوم شد که سقط جنین داشته است. اگرچه در خلوت، شما دل‌شکسته، ناامید و غمگین هستید، اما در واقعیت باید با همه اینها روبرو شوید و سعی کنید روی فوتبال تمرکز کنید.»
لوا در پایان گفت: «این شرایط سختی برای ما به عنوان یک خانواده بود؛ به خصوص بعد از اینکه در مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه بازی کردیم و با لهستان به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم. البته که نمی‌توانستم آن اتفاق تلخ را فراموش کنم. در واقع آن اتفاق چالشی بزرگ برای من بود. اینکه چگونه یاد بگیرم با موقعیت‌های سخت زندگی کنار بیایم و کاری کنم روی فوتبالم تاثیر منفی نگذارد.»
1838859
و یک سال بعد شادی آمد؛ هر چند با ترس
اما یک سال بعد، در سال 2017، کلارا متولد شد. البته آنا این کار را در زایمانی سخت و مهلک انجام داد. او اعتراف می‌کند: «به سختی جان سالم به در بردم، چون خون زیادی از دست داده بودم. دکتر بعداً گفت که بدترین احتمال ممکن را متصور بود. وقتی کلارا را در آغوش گرفتم، در آن لحظه متوجه نبودم که خطر چقدر زیاد بود. من با همه وجود برای زنده ماندن مبارزه کردم. تولد دختر دوم ولی آنقدرها سخت نبود و در 30 دقیقه بدون بیهوشی لورا به دنیا آمد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها