به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۹۶۲۱۳

مایکروسافت‌ابزار مهمی‌را‌در دسترس‌عموم‌قرار داد

مایکروسافت‌ابزار مهمی‌را‌در دسترس‌عموم‌قرار داد
گروه فناوری:مایکروسافت ابزار تولید تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را برای همه‌ی کاربران نسخه‌ی دسکتاپ اج ارائه می‌دهد. این شرکت ماه گذشته با معرفی تولیدکننده‌ی تصویر DALL-E در موتور جستجوی بینگ اعلام کرد فناوری مذکور را به‌طور گسترده‌تر دردسترس کاربران قرار خواهد داد.
 
ابزار ساخت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی مایکروسافت در نوار کناری مرورگر اج ارائه شده است. برای استفاد از این ابزار کافی است توضیح مختصری درمورد تصویر موردنظرتان ارائه دهید و اج با بهره گرفتن از قدرت DALL-E، تصویر موردنظر را برای شما ایجاد خواهد کرد و سپس می‌توانید موارد ارائه‌شده را دانلود و از آن‌ها استفاده کنید.

به‌نوشته‌ی ورج، مایکروسافت قابلیت تولید تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به‌عنوان راهکاری برای ایجاد تصاویر بصری بسیار خاص توصیف می‌کند که می‌توان از آن در ساخت پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا ارائه‌های پاورپوینت بهره گرفت. کاربران اکنون می‌توانند از این ابزار در موتور جستجوی بینگ یا نوار کناری مروگر اج استفاده کنند.

طبق اعلام غول فناوری اهل ردموند، درحال حاضر برای استفاده از ابزار تولیدکننده‌ی عکس اج باید آن را با علامت + به نوار کناری این مرورگر اضافه کنید. البته مایکروسافت هیچ جزئیاتی درمورد تعداد تصاویری که هر کاربر می‌تواند با این ابزار تولید کند ارائه نداده است.مایکروسافت همچنین قابلیت‌های دیگری را به اج اضافه خواهد کرد که ازجمله می‌توان به ابزار Drop اشاره کرد؛ ویژگی مفیدی که به شما اجازه می‌دهد فایل‌ها و اطلاعات موردنظرتان را برای خودتان ارسال کنید تا بعداً بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
مرجع : زومیت
برچسب ها: مایکروسافت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها