به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۳۹۷۱۰۶

معادله پیچیده خط هافبک استقلال

معادله پیچیده خط هافبک استقلال
گروه ورزشی: استقلال در شرایطی مقابل هوادار قرار می‌گیرد که همه بازیکنان خط هافبک این تیم بدون مصدومیت یا محرومیت حضور دارند و ساپینتو باید برای انتخاب سه نفر از بین آنها انتخاب کند.
در مسابقه استقلال مقابل ذوب‌آهن محرومیت سعید مهری باعث شد تا مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی اضافه شود و در کنار روزبه چشمی و آرش رضاوند به میدان برود.
مهدی پور و چشمی با گرفتن کارت زرد در آن مسابقه محروم شدند و بازی با آلومینیوم اراک را از دست دادند. از این رو ساپینتو مجبور شد با بازگرداندن سعید مهری در ترکیب از وجود او در کنار آرش رضاوند و زبیر نیک نفس در خط هافبک بهره بگیرد.

1851122
حالا برای مسابقه با هوادار همه این هافبک ها آماده حضور در ترکیب هستند. مهدی‌پور، چشمی، مهری، رضاوند و نیک‌نفس با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر هستند و تلاش می‌کنند به ترکیب اصلی برسد. در این شرایط با توجه به علاقه‌مندی ساپینتو حضور چشمی و رضاوند در ترکیب اصلی قطعی است و او احتمالا باید از میان مهدی پور و مهری یک نفر را برگزیند و به میدان بفرستد.
این ترافیک بازیکن برای ساپینتو در مسابقه دربی مقابل پرسپولیس هم ادامه خواهد داشت و باید دید سرمربی پرتغالی استقلال در نهایت بعد از مشورت با همکارانش از کدام بازیکنان در خط هافبک تیمش در بازی‌های بعدی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها