به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۹۹۱۹۲

پپ گواردیولا: اصلا حرف سه‌گانه را نزنید!

پپ گواردیولا: اصلا حرف سه‌گانه را نزنید!
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیمش فاصله زیادی با کسب سه‌گانه دارد.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با پیروزی برابر بایرن راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و روز شنبه هم باید برای صعود به فینال جام حذفی انگلیس برابر شفیلد یونایتد قرار بگیرد. 

تساوی آرسنال برابر ساوتهمپتون در بازی شب گذشته هم خبر بسیار خوبی برای شاگردان گواردیولا بود که امیدهای آنها برای کسب عنوان قهرمانی این فصل را به شکل قابل توجهی افزایش داد. اگر این تیم بتواند جام قهرمانی را در هر سه این رقابت‌ها بالای سر ببرد، به اولین تیم انگلیسی پس از منچستریونایتد در سال 1999 تبدیل خواهد شد که موفق به ثبت چنین رکوردی شده است. 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخی به سوالی در زمینه فتح سه‌گانه اظهار داشت:« من پس از این که در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شدیم با شما صحبت خواهم کرد. پیش از فینال لیگ قهرمانان باید از سه‌گانه حرف زد. ما در حال حاضر فاصله خیلی خیلی زیادی با این عنوان داریم و حتی نباید درباره آن حرف بزنیم. 

این کشور فوق العاده چند بار موفق به انجام چنین کاری شده است؟ چند سال؟ چند بار؟ یک بار. فقط یک بار! همسایه ما چند قرن چنین کاری کرده است؟ بهترین کار این است که فقط متمرکز باشیم و تمام تلاش‌مان را برای فردا به کار بگیریم. آیا من برای فتح سه‎‌گانه هیجان‌زده هستم؟ اصلا.»
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها