به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۹۹۷۲۴

پیام راموس برای ایلان ماسک: فقط پول مهم نیست!

پیام راموس برای ایلان ماسک: فقط پول مهم نیست!
گروه ورزشی: تصمیم ماسک برای حذف تیک آبی که تایید رسمی و اصلی بودن صفحات افراد سرشناس شامل ورزشکاران، هنرمندان و سیاستمداران در توییتر بود با انتقاد بسیاری روبرو شده است. 

توییتر از زمان حضور ماسک به عنوان مالک اصلی این شبکه اجتماعی با تغییرات بسیاری روبرو شده و حالا هر فردی که خواهان داشتن تیک آبی است باید مبلغی را برای خریدن آن پرداخت کند. 

راموس با انتشار توییتی خطاب به ماسک از او خواست که فقط به فکر کسب درآمد نباشد و فکری هم به حال تهدیدها و اظهارات زشت و توهین‌آمیزی که صورت می‌گیرد کند. 

راموس در توییتش نوشت: «ایلان ماسک، حذف تیک آبی و اجباری کردن پرداخت و کسب درآمد یک استراتژی است اما از بین بردن نفرت پراکنی و ترویج احترام که توییتر را به مکانی بهتر تبدیل کند هم می‌تواند استراتژی دیگری باشد. فقط خواستم گفته باشم...»
1856428
کاپیتان سابق رئال مادرید سپس نمونه‌ای از پیام‌ها و متن‌های توهین‌آمیزی که در آنها او را به مرگ تهدید کرده بودند منتشر کرد تا نشان دهد که به صورت روزمره با چه شرایطی روبرو است. 

در یکی از این پیام‌ها نوشته شده بود:« من دوست دارم بیشترین ضربه را به راموس بزنم. خوشحال‌کننده‌ترین چهار روز زندگی من زمانی خواهد بود که راموس بمیرد، پیلار روبیو (همسر راموس) بمیرد، اولین پسرش بمیرد و سپس دومین پسرش بمیرد...»

در توییتی دیگری که این بازیکن منتشر کرده نوشته شده: «سرخیو راموس، امیدوارم مادرت، خواهرت، دخترت و همسرت به بدترین وضع بمیرند. تمام خانواده تو عوضی هستند. تو بزرگترین متقلب در تاریخ فوتبال هستی.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها