به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۹۹۸۵۱

عصبانی‌ترین بازیکن نقش‌جهان مصدوم بود!

عصبانی‌ترین بازیکن نقش‌جهان مصدوم بود!
گروه ورزشی:مدافع میانی سپاهان با وجود مصدومیت در هنگام گرم کردن پیش از مسابقه برابر ملوان به میدان رفت.
به گزارش "ورزش سه" تقابل حساس سپاهان و ملوان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهان بعد از چندین هفته بالانشینی در جدول، به بخت دوم قهرمانی روی کاغذ تبدیل شود.

نتیجه ای که در سایه فرصت سوزی های متوالی شاگردان مورایس رقم خورد تا دیگر سرنوشت قهرمانی در دستان سپاهانی ها نباشد.اما یکی از بازیکنان شاخص سپاهان در مسابقه دیروز، مدافع میانی این تیم، محمد دانشگر، بود. بازیکن بلندقامت طلایی پوشان که حضور پررنگی در حملات این تیم داشت و به خصوص روی ضربات کرنر و ایستگاهی دو فرصت طلایی به دست آورد اما با بدشانسی ضربات سر وارد دروازه نشد تا این نخستین توقف این تیم در نقش جهان در نیم فصل دوم ثبت شود.

اما دانشگر که به واسطه نمایش قابل قبول در ترکیب سپاهان، اصلی ترین مهره تدافعی این تیم در طول فصل به شمار می رود، دیشب در شرایطی در ترکیب تیمش قرار گرفت که شاید اگر بازیکن دیگری جای او بود، ترجیح می داد کار را از روی نیمکت آغاز کند. ماجرا از این قرار است که مدافع سابق استقلال، در هنگام گرم کردن پیش از شروع بازی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت می شود تا کادر فنی این تیم در شوک فرو رود.

با این حال دانشگر با کمک کادر پزشکی سپاهان شرایط بازی را پیدا کرد و بیش از 100 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و حتی دو فرصت مسلم گلزنی را هم ایجاد کرد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد تا از این مسابقه برای هواداران سپاهان، حسرت های او پس از ضربات سر و البته ناراحتی مشهودش در قالب زدن ضربه به سر خود در واکنش به از دست رفتن موقعیت های گلزنی به جا بماند.
برچسب ها: محمد دانشگر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها