به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۹۹۸۵۳

مورایس وعصبانی‌ترین حالت ممکن در نقش جهان

مورایس وعصبانی‌ترین حالت ممکن در نقش جهان
گروه ورزشی:ژوزه مورایس شب گذشته شاید در تعیین کننده‌ترین مسابقه لیگ بیست و دوم قافیه را به یک مربی سختکوس و جوان واگذار کرد.به گزارش "ورزش‌سه"، هواداران سپاهانی که در دیدار رفت برابر ملوان هم تیم محبوب‌شان دو امتیاز از دست داده بود، امیدواری زیادی به پیروزی در بازی برگشت داشتند و با حضور نزدیک به 70 هزار نفری به دنبال برپایی یک جشن خاص دیگر در نقش جهان بودند، اما ...

ملوان با اندیشه تدافعی برای کسب یک امتیاز به دیدار سپاهان رسیده بود و تا دقیقه 61 هم به هر ترتیبی بود، توانست به این هدف دست پیدا کند، اما ضربه سر مهارنشدنی شهریار مغانلو در این دقیقه اولین گل بازی را ثبت کرد.

پس از گل شهریار مغانلو، سپاهانی‌ها موقعیت‌های زیادی برای گلزنی و مطمئن کردن خیال خودشان بابت کسب سه امتیاز داشتند، اما این تعویض‌های مازیار زارع بود که به سرمربی سرشناس و باتجربه پرتغالی چربید و در دقیقه 87 خط دفاعی سپاهان بزرگ‌ترین غافلگیری فصل را در حضور پرتعداد هوادارانش تجربه کرد.

پس از گل سهیل فداکار که دیرهنگام زده شد، مورایس سه بازیکن را به صورت همزمان وارد زمین کرد تا شاید تیمش بتواند به بازی برگردد، اما تلاش بازیکنان سپاهان در دقایق پایانی بی اثر بود تا مورایس پس از سوت پایان سیدمهدی سیدعلی اینطور به سختی با مازیار زارع دست بدهد و برخلاف چیزی که از او در ذهن داریم، حتی حاضر به شرکت در نشست خبری هم نشود.
برچسب ها: ژوزه مورایس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها