به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۹۹۹۱۳

پاری سن ژرمن، ماشینی برای ضرر و هدردادن پول!

پاری سن ژرمن، ماشینی برای ضرر و هدردادن پول!
گروه ورزشی: خرج کردن بدون تردید عواقب خود را دارد. گزارشی از "DNCG"، (اداره ملی کنترل مدیریت)، نهادی که کنترل مالی در فرانسه را برعهده دارد، نشان می دهد که پی اس جی در فصل گذشته که از یک جولای 2021 تا 30 ژوئن 2022 ادامه داشت، 368 میلیون یورو ضرر داشته است. رقم هنگفتی که بلافاصله به اطلاع یوفا رسید؛ نهادی که قبلاً تیم پاریسی را تحریم کرده و هشدار داده بود که اگر آنها حساب های خود را متعادل نکنند، مجازات بیشتری در انتظارشان خواهد بود.
1856982
در تابستان 2021، پی اس جی، جیجو دوناروما، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و لیونل مسی را به خدمت گرفت؛ بازیکنانی که مجموع دستمزدهای پرداختی  باشگاه پاریسی را به 729 میلیون یورو رساند. سالی که در آن 181 میلیون یورو برای خرید بازیکن سرمایه گذاری شد، از جمله 35 میلیون یورو که باشگاه پاریسی برای تمدید قرارداد امباپه به موناکو پرداخت کرد. 40 میلیون یوروی دیگر نیز از طرف باشگاه به واسطه ها و مدیران برنامه پرداخت شد.
1856983
علی‌رغم این واقعیت که پی اس جی 700 میلیون یورو نیز سودآوری داشت، DNCG به این باشگاه که چند ماه پیش بدترین سال مالی خود را ثبت کرد، هشدارهای لازم را داده است. ناصر الخلیفی این تراز منفی را ناشی از پاندمی کرونا می داند و آن را اینگونه توجیه می کند، اگرچه مشکل اساسی بسیار فراتر از اینهاست. صورتحساب دستمزد از فصلی به فصل دیگر دو برابر می شود و لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی) باید در بازار بعدی انتقالات، مطابق با آن عمل کند تا از تحریم شدید یوفا جلوگیری کند.

1840061
برای رفع این معضل، پاری سن ژرمن قصد دارد بازیکنانی که در فصل گذشته به صورت قرضی جدا شده‌اند را دائمی بفروشد. دیالو، پاردس، واینالدوم و ایکاردی از جمله نام هایی هستند که قرار است با آن ها کسری عظیم باشگاه جبران شود. هیچکدام آنها آینده‌ای در پاریس ندارند.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها