به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۰۰۱۱۶

فسخ قرارداد یامگا با استقلال: تکذیب شد

فسخ قرارداد یامگا با استقلال: تکذیب شد
گروه ورزشی: صبح امروز اخباری درخصوص آینده کوین یامگا و قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال منتشر شد که نگرانی هواداران را نیز در پی داشت. شایعاتی که از احتمال فسخ قرارداد این بازیکن خبر می‌داد.
در این خبر که در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، آمده بود که یامگا در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار 10 روزه داده بود که حقوق عقب‌افتاده و 180 هزار یویرویی این بازیکن پرداخت نشده است و از این 10 روز تنها 48 ساعت باقی مانده است.
در ادامه نیز آمده بود که مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنند که تا جمعه مطالبات یامگا را پرداخت کنند و در صورتی که آبی‌ها موفق به پرداخت این پول نشوند، یامگا طبق قراردادش می‌تواند مطالبه دو میلیون یورویی بابت کل قرارداد خود داشته باشد.
باشگاه استقلال نیز با انتشار اطلاعیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و مصاحبه‌ای را به نقل از یامگا در رسانه رسمی خود منتشر کرد که او شایعات امروز را تکذیب کرده است.
کوین یامگا، بازیکن استقلال، در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه، گفت: مسائلی که امروز در خصوص فسخ قرارداد من منتشر شده، شایعه و گمانه‌زنی است و صحت ندارد و در حال حاضر من فقط روی ریکاوری و بهبود مصدومیتم تمرکز دارم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها