به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۹۹۹۵۹
اینجا تمرین استقلال، دیگر هیچ‌کس نمی‌خندد

سگرمه‌های درهم ساپینتو بعد از شکست بزرگ

سگرمه‌های درهم ساپینتو بعد از شکست بزرگ
گروه ورزشی: شکست استقلال در دربی پایتخت و از دست رفتن 3 امتیاز مهم در راه قهرمانی روحیه اعضای این تیم را پایین آورده است. اگرچه ساپینتو بعد از دربی تصمیم گرفت تمرینات تیمش را یک روز تعطیل کند تا بازیکنان با استراحت و ریکاوری و شرایط روحی بهتری در تمرینات حضور یابند اما با شروع تمرین مشخص شد که آنها هنوز نسبت به باخت در مقابل حریف سنتی اندوهگین هستند ونتوانسته‌اند این شکست تلخ را فراموش کنند.
1857124
ورود به زمین چمن ، همه چیز را نمایان کرد؛ استقلالی‌ها هنوز باخت در دربی را فراموش نکرده‌اند.
بازیکنان استقلال که تا قبل از دربی و در پی بردهای متوالی و نتایج فوق‌العاده خود در فضایی شاد تمرین می‌کردند و خنده از لب شان نمی‌افتاد، امروز رنگ لبخند را هم نچشیدند. البته که مشخص شد فضای شاد تمرینات از شرایط روحی مناسب سرمربی آبی‌ها می‌آمد. سگرمه‌های درهم ریکاردو ساپینتو همه آنچه در اردوی آبی‌ها وجود دارد را نشان می‌دهد.
ساپینتویی که هرچقدر در روز مسابقات جدی و مصمم کنار زمین می‌ایستد و گاها با فریادهای بلندش همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تا قبل از دربی در تمرینات با خنده‌هایش همه را به وجد می‌آورد. امروز اما نه خبری از شوخی‌های وقت و بی‌وقت او با بازیکنان بود، نه با کسی صحبت خاصی می‌کرد و از شرایط حرف می‌زد و لبخندی روی لبانش می‌آمد و نه دل و دماغ دخالت همیشگی در شکل تمرینات را داشت.
1857120
ساپینتو، اخم و دیگر هیچ! او نه می‌خندد و نه با کسی حرف می‌زند.
در چهره بازیکنان استقلال هم عواقب شکست در دربی مشخص بود. اینکه شانس قهرمانی استقلال حالا کمتر شده، موضوعی نیست که بازیکنان و کادر فنی آن را به راحتی فراموش کنند و بی‌شک همین موضوع عامل اصلی نداشتن شادابی توسط بازیکنان است.
1857119
حسرت بزرگی که محبی به دوش می‌کشد؛ او نه گل زد و نه پاس گل داد.
1857117
شهباززاده از لیست دربی خط خورد اما هنوز امیدوار به شکستن طلسم گل نزدن برای استقلال است.
1857121
ارسلان و چهره‌ای اخمو؛ رویای مطهری عبور از رکورد گلزنی مجیدی و رسیدن به اسطوره‌های باشگاه بود اما...
 
1857123
سیدحسین و عارف؛ کلین شیتی که از دست رفت و شکستی که این دو ستاره نمی‌توانند تحمل کنند. 
1857125
حردانی در روزی که جایگزین یامگا در ترکیب شد، همراه با تیمش شکست خورد. او حالا باید خود را جمع و جور کرده و به مسابقات بعدی بیندیشد. 
1857122
چاره‌ای برای استقلال جز فراموشی شکست و امیدواری به آینده نیست. آنها هنوز در لیگ برتر شانس دارند و امید اصلی‌شان برای قهرمانی به جام حذفی است. پس باید برای دیدار با پارس جنوبی در جم استارت بزنند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها