به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۰۰۱۳۰

تن‌هاخ: برای هری کین برنامه داریم

تن‌هاخ: برای هری کین برنامه داریم
گروه ورزشی: یونایتد در حالی با تاتنهام روبرو می‌شود که شایعه پیوستن هری کین به این تیم جدی شده و باید دید، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس در این دیدار خواهد توانست قابلیت‌های خود را به رخ شیاطین سرخ بکشد یا اسیر مدافعان یونایتد خواهد شد. تن‌هاخ در نشست خبری‌اش گفت:
شرایط برونو فرناندز
چند تا از بازیکنان به این بازی نمی‌رسند، مارتینز، واران. باید ببینیم وضعیت برونو فرناندز چطور است. هنوز نمی‌دانیم. جلوی وضعیت او یک علامت سوال است. اما در مورد بقیه فکر می‌کنم وضع‌مان خوب باشد.
انتظارات از منچستریونایتد
همیشه یک جور نیست. به دلیلی که پشتش وجود دارد، بستگی دارد. اگر جلو بیفتیم، یک پیام می‌فرستیم. به موقعیتش بستگی دارد.
بازی چشمگیر خواهد بود؟
خیلی. جدول را که می‌بینید، وضعیت خیلی واضح است اما باعث نمی‌شود رویکرد ما به این بازی عوض شود. رویکرد ما این است که می‌خواهیم تک تک بازی‌ها را ببریم. مهم نیست حریف چه تیمی باشد.
رویارویی با هری کین
تاثیری که او در بازی‌های تاتنهام می‌گذارد، کاملا واضح است. برای مهار او برنامه داریم. در بازی خانگی خیلی خوب کار کردیم و در بازی فردا هم به یک برنامه خیلی خوب نیاز داریم. باید در قالب یک تیم دفاع کنیم. او بازیکن باهوشی است و نباید اجازه دهیم موقعیت نصیبش شود. او می‌تواند اثر بزرگی روی بازی بگذارد.
شخصیت تیم
بازیکنان خوب می‌توانند دوره سخت را پشت سر بگذارند. قادر به این کار هستند. راحت نیست ولی از عهده‌اش برمی‌آیند. حالا باید یک قدم جلوتر برویم و این روحیه را در جریان خود بازی هم نشان دهیم، یعنی وقتی تیم در جریان مسابقه به دردسر می‌افتد. ممکن است در طول بازی ضربه بخورید، ولی آن وقت است که شخصیت خودتان را نشان می‌دهید و برمی‌گردید... کار من این است که مطمئن شوم بازیکنان ما برای مسابقه فردا جلوی یک حریف خوب، یک تیم خوب، بازیکنان خوب آماده‌اند.
شکست سنگین تاتنهام برابر نیوکاسل
زیاد اتفاق نمی‌افتد که وضعیت بدی داشته باشیم و بخواهیم آن را جبران کنیم. این اتفاق برای همه تیم‌های بزرگ می‌افتد، مثل رئال مادرید. از طرف دیگر، آنها یک باخت واقعا بد داشتند. حالا دیوانه شده‌اند. این می‌تواند مثل سوخت برای بازگشت‌شان باشد. اما مسئله اصلی خود ما هستیم. حریف هیچوقت نباید از ما عطش بیشتری داشته باشد. باید این طوری آماده مسابقه شویم و مسلط باشیم و جریان بازی را به حریف دیکته کنیم.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها