به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۲۸۰

سرمربی جدید چلسی: چیزی فراتر از افتضاح!

سرمربی جدید چلسی: چیزی فراتر از افتضاح!
گروه ورزشی: چند هفته قبل و در ادامه روند تصمیمات عجیب و غیرمنتظره مدیران جدید چلسی بود که آنها گراهام پاتر را نیز برکنار کرده و فرانک لمپارد را به جای او به عنوان سرمربی جدید منصوب کردند. اما این تغییرات نیز نتیجه نداده و چلسی شب گذشته دوباره در لیگ برتر شکست خورده و این بار در بازی برابر برنتفورد حرفی برای گفتن نداشت.
در پنج مسابقه ای که فرانک لمپارد هدایت چلسی را بر عهده داشته، آمار عجیب و غیرقابل باور پنچ شکست به ثبت رسیده است. آبی‌های لندن در این مدت 9 بار دروازه خود را باز شده دیده و تنها یک بار موفق به گلزنی برابر حریفان شده اند. در واقع چلسی برای اولین‌بار از سال 1993 در پنج بازی پیاپی شکست خورد و حتی یک سرمربی‌ در تاریخ این باشگاه در شروع کار تجربه پنج شکست متوالی را در کارنامه نداشته است.
فرانک لمپارد در 19 مسابقه آخر خود به عنوان سرمربی روی نیمکت اورتون و چلسی تنها 1 پیروزی به دست آورده، 16 شکست تجربه کرده و دو دیدار نیز به تساوی رسیده است که این احتمالا بدترین شروع ممکن برای یک سرمربی محسوب می‌شود. چلسی با شکست در بازی شب گذشته 39 امتیازی باقی مانده و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. اینقدر روند نتایج این تیم در هفته‌های اخیر افتضاح بوده که شاید اگر زودتر فرانک لمپارد هدایت این تیم را بر عهده می‌گرفت، آنها حتی نامزد سقوط به دسته پایین تر نیز بودند. به هر حال به نظر می‌رسد در پایان فصل مائوریسیو پوچتینو هدایت چلسی را بر عهده خواهد گرفت و هواداران این تیم امیدوارند فصل بعد چنین اوضاع کابوس واری را تجربه نکنند.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها