به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۶۴۸
مگوایر رفتنی شد؟

گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال در راه جدایی!

گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال در راه جدایی!
گروه ورزشی: هری مگوایر در سال های اخیر عامل اصلی نتیجه نگرفتن منچستریونایتد لقب داشته و اغلب در مظان اتهام بوده است. اما به نظر اوضاع برای هری مگوایر چندان خوب پیش نمی‌رود و ممکن است شاهد جدایی گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال در فصل تابستان باشیم. کاپیتان یونایتد نگران موقعیت خود در ترکیب منچستریونایتد و احتمال استمرار نیمکت نشینی زیر نظر اریک تن هاخ، به ویژه در فاصله یک سال مانده تا آغاز رقابت‌های یورو 2024 در کشور آلمان است.
البته خود هری مگوایر در حالت عادی علاقمند به ماندن و جنگیدن برای به دست آوردن دوباره جایگاهش در ترکیب منچستریونایتد بوده، اما نگران حفظ موقعیت خود در تیم ملی انگلیس است و به همین دلیل احتمال جدایی این مدافع باتجربه در فصل تابستان پیش رو وجود دارد.
نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد هری مگوایر برای فصل تابستان مورد توجه تیم‌هایی چون وستهم، اینتر و رم قرار گرفته است، اما او در صورت جدایی باید دستمزد 190 هزار پوندی خود در هفته خود را کاهش دهد و به همین دلیل برای تصمیم گیری دچار تردید شده است. البته باشگاه منچستریونایتد نیز با توجه به نگرانی‌های خود در مورد قوانین بازی جوانمردانه مالی، آماده فروش هری مگوایر بوده و مشکلی با این موضوع ندارد. اریک تن هاخ در اولین فصل حضور در اولدترافورد اصلا تمایلی به استفاده از این بازیکن باتجربه نشان نداده و حتی ترجیح می‌دهد از لوک شاو در پست مدافع میانی بهره گیرد.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها