به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۰۰۸۸۱

کارنامه عجیب لمپارد: از تو بعید بود فرانکی!

کارنامه عجیب لمپارد: از تو بعید بود فرانکی!
گروه ورزشی: چلسی روز دوشنبه در دیداری حساس از هفته سی و چهارم لیگ برتر باید به مصاف آرسنال برود. فرانک لمپارد که از زمان قبول هدایت چلسی متحمل 5 شکست شده، به دنبال کسب اولین امتیاز با آبی‌های لندن است.
چلسی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا هفته گذشته با دو گل مغلوب برنتفورد شد تا با 39 امتیاز در مکان دوازدهم قرار بگیرد. مسئولان باشگاه لندنی با برکناری گراهام پاتر و استخدام فرانک لمپارد سعی در ایجاد شوک مثبت در تیم‌شان داشتند اما این شوک تا این لحظه جواب نداده و چلسی همچنان در حال سقوط است.
اسطوره چلسی که به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل روی نیمکت آبی ها خواهد نشست طی 20 بازی اخیری که به عنوان سرمربی اورتون و چلسی روی نیمکت حضور داشته تنها موفق به کسب یک برد شده است!
لمپارد از بازی با وولوز هدایت چلسی را به عهده گرفت و از آن روز تا کنون طی 5 بازی 5 باخت حاصل کار او بوده است. جالب اینجاست که 15 تجربه آخر مربیگری لمپارد در اورتون نیز چنین شرایطی داشت و شاگردان او طی این 15 بازی 12 باخت، 2 مساوی و یک برد به دست آورده بودند.
گراهام پاتر با وجود نتایج ضعیفی که منجر به اخراج شد، چلسی را تا یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بالا آورده بود. لمپارد اما در این مرحله نتوانست تیمی که توان غلبه بر رئال را داشته باشد راهی میدان کند و طی دو بازی رفت و برگشت 4-0 به کارلو آنچلوتی باخت.
آبی‌های لندن در ادامه فصل هم بازی‌های سختی دارند و تغییر نکردن روند فعلی می‌تواند وضعیت آنها را در جدول بدتر کند. شاگردان لمپارد تا پایان فصل باید با سیتی، یونایتد و  نیوکسل نیز دیدار کنند.
اسطوره چلسی امیدوار است که با کسب پیروزی مقابل آرسنال روند نتیجه‌گیری خود را آغاز کرد. توپچی ها طی 4 بازی اخیر خود تنها 3 امتیاز کسب کرده‌اند اما در راه قهرمانی قطعا حاضر نخواهند بود دیگر امتیازی از دست بدهند و این کار چلسی را خیلی سخت خواهد کرد.
لمپارد بهمن سال گذشته به دنبال کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست مقابل وستهم از هدایت اورتون برکنار شد. او در حالی نیمکت اورتون را تحویل داد که این تیم بحران‌زده در مکان نوزدهم جدول رده بندی حضور داشت. لمپارد طی 9 بازی آخر خود با اورتون 8 بار متحمل شکست شد تا با خاطره تلخ این تیم را ترک کند.
او بعد از قطع همکاری با چلسی یک سال بیکار بود تا اینکه در  ژانویه 2021 هدایت اورتون را به عهده گرفت. بعد از سپری کردن دوره‌ای ناموفق در اورتون، چلسی بار دیگر مقصد مربیگری اسطوره چلسی بود که به نظر می‌رسد باز هم توفیقی به همراه نداشته باشد.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها