به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۲۱۶
اگر با بازداشت ما مشکل مردم حل می‌شود!

مولانا عبدالحمید: ما را هم بگیرید و زندانی کنید

مولانا عبدالحمید: ما را هم بگیرید و زندانی کنید
گروه سیاسی: امام جمعه اهل سنت زاهدان در دیدار امروز با علمای سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش مشکلات مردم تاکید کرد: وضعیت مردم خراب است و آنها مشکل دارند. اگر مسئولان مشکل ما را حل نمی‌کنند حداقل مشکلات سایر مردم را حل کنند.
مولوی عبدالحمید افزود: اگر حل مشکلات مردم در دستگیری و بازداشت است، همۀ ما را بگیرند و زندانی کنند. اگر مشکل مردم با بازداشت معترضین و سیاسیون حل می‌شود، بنده از آنها درخواست می‌کنم که خودشان را به زندان تحویل بدهند تا مشکل مردم حل شود. اما واقعیت این است مشکلات مردم با زندانی‌کردن و سرکوب حل نمی‌شود، بلکه با مردم بنشینید.
امام‌جمعه زاهدان در ادامه گفت: بنده در جمعۀ گذشته گفتم که وقتی بعضی از مسئولان با همه‌پرسی مخالف هستند و نتیجۀ این همه‌پرسی را هم می‌دانند، پس با مردم بنشینند و حرف آنان را گوش کنند. خودتان را اصلاح کنید یا تغییر بدهید، زیرا اصل مردم هستند و همین مردم مسئولان را روی کار آورده‌اند.
عبدالحمید در این نشست به «روز کارگر» نیز اشاره‌ کرد و ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: ما متاسفیم که امروزه کارگران عزیز برای نان خودشان هم درمانده‌اند. الان گفته‌اند که حقوق کارگران را به هشت میلیون تومان افزایش داده‌اند و این هشت میلیون معادل کمتر از صدوپنجاه دلار می‌شود، درحالی‌که در کشورهای همجوار ما حداقل حقوق یک کارگر معادل چهارصد دلار است. وی خاطرنشان کرد: کارگرانی که اعتراض می‌کنند به‌خاطر مشکلات و گرسنگی است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها