به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ساعت ۰۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۱۴۵۸

بارسلونا 1-0 اوساسونا: همه چیز آماده قهرمانی

بارسلونا 1-0 اوساسونا: همه چیز آماده قهرمانی
گروه ورزشی: از سری مسابقات هفته سی و سوم لالیگا، بارسلونا امشب در ورزشگاه نوکمپ میزبان اوساسونا بود.
در این بازی که اوساسونا یک بازیکن کمتر داشت، بارسلونا در دقایق پایانی توانست مقاومت سخت دروازه حریف را فرو بریزد و با نتیجه 1-0 پیروز شود.
این دیدار بیشتر تحت تاثیر درخشش دروازه‌بان‌های هر دو تیم قرار داشت. اخراج دقیقه 26 خورخه هرناندو جریان مسابقه را به نفع تیم میزبان تغییر داد. این مدافع 22 ساله اگرچه پدری را در موقعیت تک به تک متوقف کرد و مانع از گلزنی او شد، اما همبازیانش در ادامه مسابقات تحت فشار حملات متعدد بارسلونا قرار گرفتند.

1870208
در دقیقه 36 بارسلونا با بدشانسی مواجه شد و گاوی پس از خطای ایبانر نتوانست به بازی ادامه بدهد تا آنسو فاتی به جای او وارد زمین شود. نیمه اول این بازی با توجه به حملات بارسلونا با تساوی بدون گل به پایان رسید.
فرناندز درحالی‌که سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود شوت سنگین روبرت لواندوفسکی روی پاس فاتی را دفع کرد و مانع از گلزنی مهاجم حریف شد. او در دقیقه 54 ابتدا ضربه لواندوفسکی و 2 دقیقه بعد از این موقعیت شوت فرنکی دی یونگ را مهار کرد.
1870212
5 دقیقه پس از سیو فرناندز روی ضربه فاتی، در دقیقه 66، آندره ترشتگن ضربه پای راست مونوز را دفع کرد و بازیکن اوساسونا را در گلزنی ناکام گذاشت.
بارسلونا دقیقه 79 در شلوغی محوطه جریمه توسط لواندوفسکی به گل رسید، اما به دلیل آفساید فران تورس پیش از ارسال به محوطه جریمه، این گل با VAR رد شد.
1870209
بالاخره در دقیقه 86 ارسال کوتاه روبرت لواندوفسکی در محوطه جریمه به فرنکی دی یونگ رسید که او در فضای خالی کناری محوطه جوردی آلبا را دید. مدافع پیش تاخته آبی‌اناری‌پوشان این پاس را با شوت پای چپ به گل تبدیل کرد تا مقاومت دروازه‌بان اوساسونا پایان یابد.

1870211
1870210
بارسلونا در نهایت این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت تا 82 امتیازی شود و فاصله با رئال را با توجه به باخت مادریدی ها مقابل سوسیداد به عدد 14 برساند. اوساسونا رده نهمی هم همچنان 44 امتیازی است.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها