به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۰۲۵۴۱

بارش‌های سیل‌آسا در شرق چین

بارش‌های سیل‌آسا در شرق چین
گروه حوادث: ادامه بارندگی‌های شدید در استان «جیانگشی» واقع در شرق چین منجر به جاری شدن سیلاب شده و هزاران نفر را تحت تاثیر قرار داده است.به گزارش ایسنا، عملیات امدادی از روز چهارشنبه ادامه دارد و گفته می شود که بارندگی شدید و سیل ۴۹۷ هزار نفر را در هفت منطقه این استان تحت تاثیر قرار داده است.
 
از روز جمعه تا ساعت چهار بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه)، ۱۴ هزار نفر از سه شهر در این استان تخلیه شدند.
نیروهای امدادی متعددی از جمله سربازان و نیروی پلیس مسلح مردمی، اعضای شبه نظامیان و پرسنل نظامی بازنشسته چین برای انجام عملیات امداد و نجات به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.تیم های امداد محلی نیز برای ارائه کمک های اضطراری گردهم آمده‌اند.

سیلاب و رانش زمین ناشی از باران به محصولات زراعی و خانه ها نیز آسیب رسانده و عبور و مرور وسایل نقلیه را مختل کرده است.گزارش‌ها حاکیست که آتش نشانان به منطقه سیل زده اعزام شدند و آب آشامیدنی، نان و سایر لوازم اولیه را بین روستاییان مناطق حادثه دیده توزیع کرده اند. آنها همچنین سالمندان را با قایق به مکان های امن منتقل کردند.مقامات محلی گزارش دادند که حدود ۶۷ هزار و ۷۰۰ هکتار از محصولات زراعی آسیب دیده است و ضررهای اقتصادی مستقیم نیز از حدود ۷۵ میلیون دلار فراتر رفته است.
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها