به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۰۳۴۶۱

همکاری دوباره «جانی دپ» و «آل پاچینو»

همکاری دوباره «جانی دپ» و «آل پاچینو»
گروه فرهنگی:«جانی دپ» در آستانه اکران «ژان دو باری» در جشنواره کن بازیگران فیلم جدیدش «مودی» در مقام کارگردان را معرفی کرد.به گزارش صبا، در این فیلم بیوگرافیک برای نقاش ایتالیایی «آمادئو مودیلیانی» بازیگر ایتالیایی «ریکاردو اسکامارچو»، «پی‌یر نینه» برنده سزار و «ال پاچینو» نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
فیلمبرداری «مودی» از پاییز آینده در بوداپست آغاز خواهد شد. این پروژه در جشنواره کن امسال به خریداران عرضه می‌شود و بازیگران بیشتری به زودی اضاه خواهند شد.«مودیلینانی» به نویسندگی یرزی و ماری کرومولوفسکی بر اساس نمایشنامه «دنیس مک اینتایر»، بر روی دو روز از زندگی نقاش در سال ۱۹۱۶ در پاریس تمرکز خواهد کرد و فرار او از پلیس در خیابان‌ها و بارهای شهر جنگ‌زده را در طول ۴۸ ساعت به تصویر می‌کشد. «ال پاچینو» برنده اسکار و «بری نویدی» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

اسکامارچو علاوه بر «جان ویک ۲» سابقه بازی در «بهترین دوران جوانی» و «لورو» ‌«پابلو سورنتینو» را دارد و در «سه طبقه» «نانی مورتی» نقش‌آفرینی کرده است. نینه جدا از فیلم «ایو سن لوران»، در فیلم «فرانتس» دیده شده است.نویدی پیش‌تر در فیلم‌های «وایلد سالومه» و «تاجر ونیزی» با پاچینو همکاری کرده است. پاچینو و دپ نیز در فیلم جنایی «دانی براسکو» مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. «مودی» دومین فیلم بلند دپ در مقام کارگردان پس از «شجاع» با بازی خودش و «مارلون براندو» در سال ۱۹۹۷ است.فیلم «ژان دو باری» دپ هفته آینده جشنواره کن را افتتاح خواهد کرد. او در این فیلم نقش «لویی پانزدهم» را مقابل «مایون» بازی کرده است.
برچسب ها: جانی دپ آل پاچینو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها