به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۰۴۰۲۳

پلمب مجتمع تجاری «نگین» در شیراز!

گروه جامعه: در ادامه برخورد گسترده نیروی انتظامی با رستوران‌ها و دیگر اماکن تجاری بر سر حجاب، امروز دوشنبه مجموعه تجاری «نگین» در شهر شیراز پلمب شد.
پلمب مجتمع تجاری «نگین» در شیراز!
برخی از واحدهای صنفی این مجتمع تجاری از صبح امروز خبر دریافت پیامک پلمب را در شبکه‌های اجتماعی‌شان منتشر کردند. بر اساس پیامک‌های ارسال شده، دستور پلمب این مجتمع تجاری به دستور دادستانی صادر شده است. خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، نیز در این زمینه نوشت که این مجتمع تجاری نگین به‌دنبال اجرای «طرح برخورد با هنجارشکنی« و همچنین «مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی»، پلمب شد تا «درس عبرتی برای دیگر متخلفین» باشد. مجتمع تجاری نگین در شیراز ۲۴۳ واحد تجاری، شهربازی، رستوران، هایپرمارکت و فست‌فود دارد. طرح تازۀ برخورد با دختران و زنانی که تن به حجاب اجباری نمی‌دهند از روز ۲۶ فروردین با وجود انتقاد وکلا و حقوقدانان در این زمینه آغاز شده است.

کتابفروشی اردیبهشت رشت هم پلمب شد!
صفحه رسمی کتابفروشی اردیبهشت رشت متعلق به «سروش صحت»، در اینستاگرام از پلمب این فروشگاه به دستور اداره اماکن نیروی انتظامی گیلان خبر داد. گفتنی است کتابفروشی اردیبهشت از شهریور سال ۹۸ در محله گلسار مشغول به فعالیت بوده است.

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۰۹:۱۰
باز باز هست (429987)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها