به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۴۰۴۸۳۱

قتل پسر ۱۷ ساله با ضربات چاقو در لامرد

قتل پسر ۱۷ ساله با ضربات چاقو در لامرد
گروه حوادث:پسر جوان پس از قتل پسری ۱۷ ساله و زخمی کردن ۲ جوان دیگر به سمت تهران فرار کرد که در یک قدمی پایتخت دستگیر شد. سرهنگ محراب زارع‌پور فرمانده انتظامی لامرد گفت: بامداد ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در پی اعلام خبری به پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری مرگبار در بخش «اشکنان» این شهرستان، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد چند نفر اتباع بیگانه با سلاح سرد با هم درگیر و ۳ نفر از آنان مجروح و روانه بیمارستان شده‌اند.

فرمانده انتظامی «لامرد» با بیان اینکه یکی از مجروحان که پسر ۱۷ ساله‌ای بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده، گفت: پیگیری موضوع جهت دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. سرهنگ «زارع‌پور» با بیان اینکه در بررسی‌های فنی مشخص شد قاتل سریعاً به سمت استان تهران متواری شده است، گفت: مأموران انتظامی اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با همکاری پلیس کاشان موفق شدند قاتل ۲۳ ساله را در حالی که با خودروی دربستی در حال تردد بود شناسایی و بامداد جمعه وی را دستگیر کنند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: حال عمومی هر ۲ نفر مجروح رضایت‌بخش است.

حکم جالب
یک قاضی برای ۴ متهم
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت ۴ متهم پرونده شعبه ۱۰۷ دادگاه کیفری ارومیه به تجهیز مدارس روستای‌های کمتر توسعه یافته استان به عنوان مجازات جایگزین حبس خبر داد. در راستای اجرای سیاست حبس زدایی با استفاده از ظرفیت قانونی مجازات جایگزین حبس، رئیس شعبه ۱۰۷ دادگاه کیفری ۲ ارومیه در یک اقدام قابل تحسین هر یک از ۴ متهم یک پرونده را به تجهیز مدارس روستاهای کمتر توسعه یافته استان و نصب پرده، تهیه میز و صندلی و دیگر تجهیزات به مبلغ ۱۰میلیون تومان به عنوان مجازات جایگزین ۶ ماه حبس تعزیری، تحت نظارت دادیار محترم اجرای احکام و اعلام نیاز آموزش و پرورش استان محکوم کرد.

قتل خونین پسر جوان در مهران
 قاتل پسر ۲۱ ساله پس از ۴ ساعت فرار دستگیر شد. سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی اعلام خبری به پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و فوت جوان ۲۱ ساله به وسیله ضربات چاقو در یکی از محلات شهرستان مهران، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس و بررسی‌های میدانی، متهم شناسایی و در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی توسط کارگاهان پلیس آگاهی به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت: فرد ضارب انگیزه وقوع قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد. سرهنگ نجفی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و اعزام شد.
 
ضاربان جنگل فندقلو
دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و دستگیری ۵ ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در کمتر از ۳ ساعت با اشراف اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه پلیس شهرستان «نمین» خبر داد. سردار جواد تقوی ۳۰ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یکی از آمران به معروف در منطقه توریستی جنگل «فندقلو» شهرستان نمین در مواجهه با بی‌حجابی اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرده و توسط تعدادی افراد مورد بی‌احترامی و ضرب و جرح قرار گرفته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و در کمتر از ۳ ساعت ضاربان که ۵ نفر بودند شناسایی و با اشراف اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به تحویل ضاربان به مرجع قضایی، تأکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند پلیس با آنان شدید و قانونی برخورد خواهد کرد.
 
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها