به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۲۲۳

شرایط فروش رانا پلاس اعلام شد/جدول

شرایط فروش رانا پلاس اعلام شد/جدول
گروه اقتصادی: یازدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی در سامانه یکپارچه خودرو برای برخی از محصولات ایران خودرو آغاز شد.متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آنها به عنوان بخش اول اولویت پاییز به این شرکت اعلام شده است و از طرف ایران خودرو برایشان پیامک ارسال شده می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.
اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و امکان تغییر خودرو وجود ندارد.

شرایط فروش رانا پلاس اعلام شد
شرکت ایران خودرو در این مرحله قرار است خودرو رانا پلاس را با قیمت ۳۲۲ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان عرضه کند. تاریخ تحویل خودرو سه ماه پس از زمان ثبت نام اعلام شده است.

قیمت رانا پلاس در کارخانه و بازار
رانا پلاس یا همان ۲۰۶ فیس لیفت یا ایرانیزه‌شده، خودرویی که بر خلاف انتظار آبی های جاده مخصوص، آن طور که باید مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت و هیچ گاه حتی به محبوبیت خانواده پژو ۲۰۶ نزدیک هم نشد.به گزارش تجارت‌نیوز، رانا پلاس خودرویی است که اولین بار در سال 1388 اسمی از آن به میان آمد و از سال 1391 در دو مدل LX و EL تولیدش آغاز شد. اواخر سال 1399 بود که ایران خودرو به فکر عرضه کردن مدل مجهزتر و به‌روز‌تر این خودرو با نام رانا پلاس افتاد.
 
در اولین عرضه رانا پلاس توسط ایران خودرو رانا پلاس با قیمت نمایندگی ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد. پس از گذشت یک ماه در اوایل آبان ماه ایران خودرو طی بخشنامه‌ای قیمت را به ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان تغییر داد و از آذر ماه سال ۱۴۰۰ قیمت مصوب این خودرو به ۲۱۵ میلیون و ۶۶ هزار تومان تغییر پیدا کرد.

نکته‌ای که در مورد نوسانات قیمتی محصولات ایران خودرو در بازه زمانی قرعه‌کشی‌ها همیشه مطرح بوده تغییرات قیمتی در بازه‌های کوچک و بزرگ بوده است که منجر به پاسکاری مداوم‌ نامه‌های اعلام قیمت بین شورای رقابت و کارخانه بوده و همین منجر به نوسان قیمتی نمایندگی‌ها و به تبع از آن بازار آزاد می‌شد.
برچسب ها: ایران خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها