به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۱۰۴۳۸

پیشنهاد خارجی ستاره پرسپولیس را هوایی کرد

پیشنهاد خارجی ستاره پرسپولیس را هوایی کرد
گروه ورزشی:هافبک دفاعی پرسپولیس تمایل دارد برچسب لژیونر را در این فصل روی نام خود ببینید و به این واسطه هنوز پاسخ روشنی برای تمدید قرارداد نداده است.به گزارش ورزش سه، میلاد سرلک که طی فصول اخیر یکی از نفرات تاثیرگذار خط میانی سرخ‌ها لقب گرفته است، قراردادش با سرخ‌ها به پایان رسیده و از جمله نفرات اصلی تیم است که مدیریت به دنبال تمدید قرارداد و ادامه همکاری با وی است.
 
سرلک که فصل گذشته نیز به دنبال دستیابی به پیشنهادی معقول برای حضور در فوتبال خارج از ایران بود، در نهایت اما ترجیح داد به کار در جمع سرخپوشان ادامه دهد و تا لحظه پایانی نیز شانس حضور در جام‌جهانی قطر را داشت که با تصمیم کارلوس کی‌روش از این مهم بازماند.

هافبک دفاعی پرسپولیس اکنون نیز پاسخ روشنی به درخواست تمدید با این تیم نداده است و با توجه به فرصت باقیمانده در انتظار مشخص شدن پیشنهادات خارجی‌اش است.باید دید مدیران پرسپولیس تا چه زمانی منتظر تصمیم قطعی سرلک خواهند ماند و در صورتی که وی اعلام همکاری کند با وی پای میز مذاکره بنشینند. پرسپولیس در این پست کمال کامیابی‌نیا و سینا اسدبیگی را هم در اختیار دارد که در اواخر فصل با توجه به تاکتیک مدنظر یحیی گل‌محمدی غالبا روی نیمکت کار را دنبال کرده بودند.
برچسب ها: میلاد سرلک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها