به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۴۴۹
محمد مهاجری:

اظهارات رئیسی نوعی خودزنی سیاسی بود

اظهارات رئیسی نوعی خودزنی سیاسی بود
گروه سیاسی: سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب همزمان با دومین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت‌وگویی تلویزیون حاضر شد و به یکسری نقدهای منتقدان دولتش پاسخ داد.به گزارش نامه نیوز، محمد مهاجری با اشاره به گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد «برای تأیید برخی کاندیدهای ردصلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ اقدام کردم. البته اگر آن آقایان تأیید صلاحیت هم می شدند تغییری در نتیجه انتخابات به وجود نمی آمد.» در باره این سخن آقای رئیسی دو نکته وجود دارد.
 
وی افزود: این اظهارات آقای رئیسی نوعی خودزنی سیاسی است چون دو حالت بیشتر ندارد، حالت اول این است که آقای رئیسی می خواهد بگوید «نتیجه آن انتخابات از پیش معلوم بود یا مهندسی کاملی صورت گرفته بود» که این حرف خوبی نیست چون اگر این حرف با علم کامل بیان شده باشد تبعات خیلی بدی دارد. حالت دوم آن است که براساس اصل «البینه علی المدعی» ایشان باید الان اثبات کند برای تأیید صلاحیت کاندیداها اقدام و تلاش کرده است.

این فعال مطبوعاتی تأکید کرد: من قرائن و شواهدی را می شناسم که نشان می دهد ایشان دست کم برای بعضی از کاندیداهایی که ردصلاحیت شدند نه تنها اقدامی نکردند بلکه هم علاقمند بودند آن افراد ردصلاحیت شوند و در جهت قطعیت تصمیم شورای نگهبان مبنی بر ردصلاحیت آن افراد مایه هم گذاشتند.
برچسب ها: محمد مهاجری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها