به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۱۱۹۷۱

آتش بازی مهاجم پرسپولیس در اروپا

آتش بازی مهاجم پرسپولیس در اروپا
گروه ورزشی:مهاجم پرسپولیس بعد از زدن شش گل در دیداری دوستانه، حضور در بوردو را بهترین روزهای دوران فوتبالش دانست.به گزارش ایسنا،شیخ دیاباته، مهاجم سابق بوردو، توانست عنوان قهرمانی در لیگ ایران را به دست بیاورد. او که اکنون ۳۵ سال سن دارد همراه با پرسپولیس پانزدهمین عنوان قهرمانی ایران را به دست آورد. این ملی‌پوش اهل مالی که ۳۸ بازی ملی و ۱۵ گل ملی دارد، کمتر از سال‌های گذشته بازی کرد و حضور کمی در این فصل داشت و در واقع در ۹ بازی لیگ (از ۲۶ بازی ممکن) سه گل به ثمر رساند.
 
مهاجم سابق بوردو در یک دیدار نمادین و دوستانه موفق شد در تیم منتخب بازیکنان آفریقا مقابل تیم منتخب وین در جریان مسابقه گالا Caritati'foot شش گل به ثمر برساند. «ستارگان سیاه» در نهایت با نتیجه ۱۱ - صفر پیروز شدند.
شیخ دیاباته بعد از این دیدار در صحبت‌هایی گفت:‌ حضور در بوردو بهترین روزهای دوران حرفه‌ای من بود. خانواده من هنوز آنجا زندگی می‌کنند و من یک خانه در بوردو دارم و بوردو شهر و باشگاه مورد علاقه من است.

فوتبال را خیلی دوست دارم. از دوران کودکی دوست داشتم دوستان جدیدی پیدا کنم و الان خیلی خوشحالم که خیلی از دوستانم را دیدم. خیلی وقت بود که آنها را ندیده بودم. وقتی با من تماس گرفتند خیلی خوشحال شدم. نیاز به دوست‌داشتن دارم. وقتی کوچک بودم، بزرگ‌ها همیشه به من توجه و علاقه نشان می‌دادند، امروز سعی می‌کنم برای بازیکنان کوچک‌تر و افرادی که سن کمتری دارند همین حس را داشته باشم و به آنها محبت کنم.
برچسب ها: شیخ دیاباته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها