به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۱۲۱۳۴

یک استقلالی، قربانی حذف سهمیه زیر ۲۵ سال!

یک استقلالی، قربانی حذف سهمیه زیر ۲۵ سال!
گروه ورزشی:سبحان خاقانی یکی از بازیکنانی است که به احتمال فراوان از استقلال جدا می شود.به گزارش ورزش سه، هافبک ۲۴ ساله استقلال اگرچه دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما احتمال جدایی اش از جمع آبی پوشان زیاد است. خاقانی قبل از شروع لیگ بیست و دوم دچار پارگی رباط صلیبی شد و مدت ها دور از میادین ماند. او در بازگشت به فوتبال هم اسیر برخی مشکلات با مدیریت قبلی باشگاه شد و در نهایت بدون اینکه یک دقیقه برای استقلال بازی کند، فصل را تمام کرد.
 
این بازیکن بدشانس حالا در شرایطی که دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما احتمالا یکی از نفراتی است که این تیم را ترک می کند. با توجه به محدود شدن سهمیه بزرگسال در لیگ برتر و اینکه سهمیه زیر ۲۵ سال هم برداشته شده، خاقانی دیگر نمی تواند در لیست زیر ۲۳ یا زیر ۲۵ قرار بگیرد و اگر در استقلال ماندنی شود، باید سهمیه بزرگسال به او اختصاص داده شود.

از این رو جواد نکونام سرمربی استقلال هم که دوست ندارد درباره خاقانی ریسک کند، بدش نمی آید این هافبک بعد از یک فصل دوری از میادین فوتبال به تیمی دیگر برود و بعد از یک فصل بازی کردن دوباره به جمع آبی پوشان ملحق شود.با این تفاسیر خاقانی را می توان یکی از قربانیان حذف سهمیه زیر 25 سال در لیگ برتر دانست؛ او حالا احتمالا جزو اولین نفراتی است که استقلال را ترک می کند و باید دید در کدام تیم فوتبال خود را ادامه خواهد داد.
برچسب ها: سبحان خاقانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها