به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۱۲۵۹۳

علاقه ادریس البا به ادامه «هواپیماربایی»

علاقه ادریس البا به ادامه «هواپیماربایی»
گروه فرهنگی:ادریس البا جیمزباند احتمالی بعدی سینما، از علاقه اش به تولید فصل دوم اکشن دلهره آور «هواپیماربایی» صحبت کرده است.به گزارش صبا، این مجموعه که پخش آن از اواخر ژوئن آغاز شد با استقبال تماشاگران روبرو شده است.البا هم به واسطه همین استقبال دلگرم کننده، به تهیه کنندگان آن پیشنهاد ساخت فصل های بعدی را داده است.

او می گوید: «از من می‌پرسند دوست دارم ماجراجویی های سام نلسن را دادامه بدهم یا نه. خب، من هم از شما همین سوال را می پرسم. آیا تماشاگران به چنین چیزی علاقه دارند؟ انها با استقبال از مجموعه نشان دادند که دوست دارند این داستان و ماجراجویی ها ادامه داشته باشد. مدیران شبکه اپل هم هواپیماربایی را خیلی دوست داشته اند. امتیازهایی که به مجموعه در سایت روتن تومیتوز داده شده هم بالاست و عدد ۹۲ درصد رضایت را نشان می دهد. به این ترتیب، دیگر چه مانعی سر راه تولید فصل دوم وجود دارد؟ با این وجود، پرسش اساسی در حال حاضر این است: ما چه داستان و سناریوی قابل قبولی می توانیم ارائه کنیم، که بازگشت نلسن را موجه و قابل قبول نشان دهد؟»

اشاره بازیگر به یک فیلمنامه قوی است که ضمن حفظ اعتبار نسخه اصلی، از آن چنان جذابیتهایی برخوردار باشد که تماشاگران را هم چنان در کنار خود نگه دارد.مدیران شبکه اپل هنوز واکنشی به حرف‌های البا نشان نداده اند و طبیعی است که در چنین شرایطی، صحبت از آغاز کار نگارش فیلمنامه هنوز زود به نظر می‌رسد.

البا در حالی صحبت از هواپیماربایی ۲ می‌کند، که خودش یکی از تهیه کنندگان نسخه اصلی مجموعه بوده است.
او در هواپیماربایی در قالب کاراکتر سام نلسن ظاهر می‌شود که یک مامور گفت و گوکننده سطح بالا با کسانی است که در هوا و زمین اقدام به گروگان گیری و هواپیماربایی می‌کنند.زمانی که او در حال سفر هوایی است، این هواپیما توسط یک گروه ناشناس ربوده می شود و حالا نوبت این مامور کارکشته است تا در پهنای آسمان با گروگان گیران بیرحم و خشن مقابله کند.

در سال ۲۰۲۰ که خبر تولید مجموعه اعلام شد، برخی رسانه ها به شباهتهای زیاد آن با یکی از فیلمهای معروف استیون سیگال به نام «جان سخت» اشاره کردند.البا می گوید زمانی که قرار شد هواپیماربای را تهیه کند، می دانست که حتما ایفای نقش سام نلسن را هم به عهده خواهد گرفت.

به گفته بازیگر:«مدیر اپل گفت بسیار مایل است این نقش را خودم بازی کنم. من هم صریحا به او گفتم خودم هم در فکر همین موضوع بودم و احتمالا نمی گذاشتم کس دیگری برای بازی در آن، جلوی دوربین ظاهر شود!»
البا در حالی موفقیت تلویزیونی تازه اش را جشن می گیرد، که طی چند سال گذشته با اکشن پلیسی دلهره آور «لوتر» یکی از مطرح‌ترین بازیگران قاب کوچک بوده است.
برچسب ها: ادریس آلبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها