به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۱۲۸۶۶

جلسه مهم در پاریس: تکلیف امباپه فردا مشخص می‌شود

جلسه مهم در پاریس: تکلیف امباپه فردا مشخص می‌شود
گروه ورزشی: کیلیان امباپه دو هفته پیش طوفانی در فوتبال دنیا به پا کرد و با ارسال نامه‌ای برای پاری سن ژرمن گفت قصد ندارد از بندی در قراردادش که به او اجازه تمدید اتوماتیک یک ساله را می‌دهد استفاده کند.
به این ترتیب با پایان قرارداد ستاره فرانسوی با پی‌اس‌جی در تابستان 2024 او بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند به صورت رایگان تیمش را ترک کند. این مانور امباپه باشگاه فرانسوی را در بهت و حیرت فرو برد و باعث شد پی‌اس‌جی به امباپه فشار بیاورد که اگر قصد ماندگار شدن ندارد باید همین امسال تابستان به باشگاهی دیگر منتقل شود.
اینجا بود که پای رئال مادرید به میان آمد، چرا که به نظر می‌رسد گزینه دلخواه کیلیان امباپه این باشگاه اسپانیایی است. ولی پیش از جدی شدن مذاکرات با طرف اسپانیایی ابتدا باید امباپه و پاری سن ژرمن به توافق برسند و حالا زمان این توافق فرا رسیده است.

1892525
روزنامه مارکا در گزارشی اختصاصی اعلام کرد فردا در شهر پاریس جلسه‌ای کلیدی بین وکلای امباپه و مدیران پی‌اس‌جی برگزار می‌شود که تکلیف نهایی را مشخص خواهد کرد. بر اساس این گزارش مهمترین مذاکره‌کنندگان جلسه فردا فایزا لاماری، مادر امباپه، و ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، هستند.
اگر در پایان جلسه فردا پاری سن ژرمن و امباپه به توافق برسند که تابستان امسال شاهد جدایی او باشند نوبت به رئال می‌رسد که وارد معادله شده و مذاکرات جدی برای به خدمت گرفتن ستاره بزرگ فرانسوی را رسمیت ببخشد.
با این حال مارکا می‌گوید همه سناریوها در حال حاضر روی میز هستند و کفه ترازو به نفع هیچ سناریویی سنگین‌تر نیست. در کنار پایان حضور امباپه در پی‌اس‌جی این احتمال وجود دارد که دو طرف به توافق برسند تا قراداد امباپه با باشگاه فرانسوی دو یا سه سال دیگر تمدید شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها