به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۱۴۷۹۵

شجاع خلیل زاده به ترکیه باز می گردد

شجاع خلیل زاده به ترکیه باز می گردد
گروه ورزشی:مدافع این فصل تراکتور بعد از دوری چند روزه دوباره به اردوی تیمش در ترکیه ملحق می شود.به گزارش"ورزش سه" شجاع خلیل زاده که به خاطر رسیدگی به مصدومیتش به ایران بازگشته بود بعد از رسیدن به شرایط لازم به ترکیه باز می گردد تا در کمپ تمرینی تیم حضور داشته باشد. مدافع این فصل تراکتو یکبار پیش از این همراه تیم در اردوی ترکیه حضور داشت اما مصدومیت باعث شد تا از تیم جدا شده و کارهای درمانی اش را انجام بدهد. 

او در حالی به اردوی تراکتور در ترکیه اضافه می شود که این تیم کماکان روزانه سه جلسه تمرین را در دستور کار قرار داده است. تمرینات سختی که پاکو خمس مربی اسپانیایی در نظر گرفته تا بتواند تیمش را برای رقابت های لیگ بیست و سوم به آمادگی کامل برساند. 

شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس پیش از این سابقه حضور در تراکتور را دارد. او بعد از سه سال حضور در سپاهان در لیگ پانزدهم به صورت قرضی وبرای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور پیوست. در لیگ شانزدهم او به سپاهان بازگشت اما در سرانجام در لیگ هفدهم لباس پرسپولیس را پوشید. او با این افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد. شجاع پیش از بازگشتش به تبریز برای فصل جدید، سه فصل را در خارج از ایران و فوتبال قطر حضور داشت.
برچسب ها: شجاع خلیل زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها