به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۱۵۴۲۶

جزئیات درام ورزشی برادپیت با نویسنده تاپ‌گان

جزئیات درام ورزشی برادپیت با نویسنده تاپ‌گان
گروه فرهنگی:براد پیت که این روزها مشغول فیلمبرداری درام ورزشی تازه‌اش است، اطلاعات تازه‌ای درباره آن در اختیار رسانه‌های گروهی گذاشت.به گزارش صبا، این بازیگر که اکنون در انگلستان به سرمی برد می گوید از بازی در این فیلم بسیار خشنود است.

دلیل حضور پیت در انگلستان، برپایی مسابقات حساس و هیجان‌برانگیز بزرگ فرمول یک است که داستان فیلم تازه (و فعلا بدون نام) بازیگر در ارتباط با آن است.از آنجا که صحنه هایی از فیلم باید در طول برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فیلمبرداری شود، گروه سازنده فیلم خود را به محل برپایی مسابقات در منطقه سیلورستون انگلستان رسانده‌اند.

پیت که از حضور در این مکان کاملا هیجان زده به نظر می رسد، می گوید:« تمام آنچه می بینم بزرگ و باشکوه است.حس درونی ام به‌شدت خارق العاده است.خیلی خوشحالم که در این محل حضور دارم و بخشی از آن به حساب می‌آیم. در این مکان است که داستان فیلم ما تعریف می‌شود. خوشبختانه تمام ورزشکاران نهایت همکاری را با ما دارند و آغوش خود را به روی ما باز کرده‌اند.»

این بازیگر برای اولین بار، در رابطه با نقش خود در این فیلم هم صحبت می‌کند: «کاراکتر من کسی است که در دهه نود میلادی در مسابقات زیادی شرکت داشته است. اتومبیل او بسیار خاص است و در اوج موفقیت ناگهان غیبش می زند. بعد از مدتها، زمانی که دوباره برمی گردد قصد رقابت به شیوه تازه ای را دارد و مقررات جدیدی را برای خودش وضع کرده است.

در این میان، او باید با رقیب داخلی دیگری رقابت کند که خاویر باردم نقشش را به عهده دارد. باردم مالک تیم ورزشی است که قرارداد تازه ای با کاراکتر من امضا می کند. از نظر رتبه و درجه بندی، آنها آخرین تیم حاضر در مسابقات هستند. در شرایطی که هیچ امتیازی برای این تیم ثبت نشده، آنها می‌آیند تا رقابت و مبارزه را برنده شوند. این تیم یک جواهر ناب دارد که نقشش را دامسون ادریس بازی می کند. او قرار است نشان دهد که انجام کارهای اعجازبرانگیز چگونه خواهد بود.»

مارتین بروندل قهرمان سابق مسابقات اتومبیل رانی انگلستان هم در فیلم بدون نام پیت نقش کوتاهی به عنوان بازیگر مهمان دارد.شبکه اپل همراه با شرکت فیلمسازی پیت، تهیه کنندگان این درام ورزشی هستند، که کارگردانی اش را جوزف کاسینسکی (سازنده «تاپ گان: ماوریک» تام کروز) به عهده دارد.

نکته جالب این که لوئیس همیلتن که هفت بار قهرمان مسابقات فرمول وان شده، یکی دیگر از تهیه کنندگان فیلم به حساب می‌آید.نویسنده فیلمنامه فیلم هم کسی نیست جز «اهرن کروگر» دوست و همکار صمیمی کاسینسکی، که فیلمنامه تاپ گان: ماوریک هم دست پخت اوست.هنوز زمانی برای نمایش عمومی این درام ورزشی پرتنش تعیین نشده است.
برچسب ها: برد پیت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها