به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۱۵۹۴۳

کولر صنعتی ایران مشعل | نسل جدید سرمایش صنعتی

گروه کسب و کار: چکیده : کولرهای صنعتی آکسیال که مجموعه ایران مشعل به تولید آن‌ها پرداخته است به خاطر کیفیت بالا و دوام زیاد و هزینه پایین توانسته نظر مهندسین و متخصصین را جلب نماید و مورد رضایت خریداران و مشتریان قرار گیرد.
کولر صنعتی ایران مشعل | نسل جدید سرمایش صنعتی
ایران مشعل؛ اولین و بزرگترین تولیدکنندگان سامانه های گرمایش تابشی و صاحب برند گرماتاب، برای برطرف کردن خلا بازار در حوزه کولرهای صنعتی، اقدام به تولید محصول جدیدی با عنوان کولر صنعتی سلولزی آکسیال کرده است. این کولرها با مکانیزم خاص خود سرمایش و برودت  بهینه ای را در سوله‌ها، گلخانه‌ها، کارخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و مساجد و مکان‌های زیارتی فراهم آورده، هوای آلوده و گرد و غبار را بیرون رانده و هوایی مطبوع را در آن‌ها هدایت می کند.

images_1688766768_64a88930e29df.jpg
 
مزایای کولرهای صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل:
•    صدای این کولرها بسیار کمتر از کولرهای قدیمی است و باعث ایجاد آلودگی صوتی کمتری می‌شود و آسایش خاطر پرسنل را به دنبال دارد.
•    در کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل باکیفیت ترین و مرغوبترین ورق‌های گالوانیزه به کار رفته است که از زنگ‌زدگی و پوسیدگی دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند. نتیجه این امر دوام وعمر بیشتر، کاهش استهلاک و افزایش صرفه اقتصادی است.
•    کولر صنعتی ایران مشعل با پدهای سلولزی به کار رفته راندمان و خنک سازی بهتری داشته و جایگزین مناسبی برای کولرهای قدیمی پوشالی است.
•    افزایش 4 تا 5 برابری سطح  تبخیر در پدهای سلولزی کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل نسبت به کولرهای قدیمی پوشالی که سطوح ناصاف و مواج  دارند، باعث ایجاد سرمایش و برودت بیشتری نسبت به آنها می شود.
•    برخلاف پوشال های قدیمی که بعد از مدتی به علت آهک موجود در آب و گرد و غبار موجود در هوا، اشباع شده و کارایی خود را از دست می‌دهند، پدهای سلولزی کولر صنعتی ایران مشعل به علت یک دست بودن و جذب یکسان آب عمر بیشتری دارند.
•    کولرهای صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل، هوای بد و نامطبوع مرغداری‌ها و دامداری‌ها را بیرون رانده  و هوای تمیز و خنکی را وارد می‌کنند که سلامتی و بهداشت دام و طیور رابه دنبال دارد.
 
images_1688766796_64a8894c68dd5.jpg

•    هزینه های صرف شده برای طراحی و تولید کولرهای صنعتی نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع کمتر است که در نتیجه باعث کاهش قیمت تمام شده می‌شود که نهایتا خرید و استفاده از آنها برای خریداران به صرفه تر می‌کند.
•    کولر صنعتی آکسیال سلولزی ایران مشعل در گلخانه‌ها کاربرد زیادی دارد. به این ترتیب که با هدایت هوایی تازه وخنک سازی محیط بر پایه تبخیر آب، به رشد و نمو گل‌ها و گیاهان کمک کرده و از پژمردگی و خشک شدن آن‌ها، جلوگیری می‌کنند .
•    نصب کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل در مساجد و زیارتگاه‌ها که افراد زیادی به خصوص در مناسبت ها و مراسم مذهبی درآن جا حضور می‌یابند، باعث می شود که با هدایت هوای تازه و پاک، جلوی آسیب دیدن سالمندان و بیماران و کودکان گرفته شده و از ایجاد حساسیت و آلرژی عبادت کنندگان و زوار نیز جلوگیری کند.
•    گارانتی بدنه کولر صنعتی آکسیال سلولزی ایران مشعل به مدت 2 سال است که سرمایه گذاری بلند مدت خریداران و مشتریان را تضمین می‌کند.
•    کولرهای صنعتی اکسیال، با حداکثر مصرف 4.5 آمپری خود باعث صرفه اقتصادی بیشتر مشتریان و خریداران خواهد شد.

کولرهای صنعتی آکسیال که مجموعه ایران مشعل به تولید آن‌ها پرداخته است به خاطر کیفیت بالا و دوام  زیاد و هزینه پایین توانسته نظر مهندسین و متخصصین را جلب نماید و مورد رضایت خریداران و مشتریان قرار گیرد.
کولرهای آکسیال راهکار سرمایشی مناسبی نسبت به نمونه های مشابه است و موجب کاهش باکتری های مضر تنفسی شده و امکان کانال کشی و قابلیت تنظیم دور موتور از ویژگی‌های دیگر آن است.
 روش سفارش خرید کولر صنعتی آکسیال از مجموعه ایران مشعل:
      برای سفارش خرید و نصب و راه اندازی کولر صنعتی ایران مشعل ضمن مراجعه به وب سایت ایران مشعل و گرماتاب به آدرس Garmataab.com می‌توانید با شماره 41402 021 تماس گرفته و یا به یکی از شعب شبکه گسترده نمایندگی های ایران مشعل در سراسر ایران مراجعه کرده تا از شرایط خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه ها مطلع شوید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها