به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۱۶۴۲۴

عارف غلامی، آماده تمدید قرارداد با استقلال

عارف غلامی، آماده تمدید قرارداد با استقلال
گروه ورزشی:عارف غلامی مشکلی برای تمدید قرارداد خود با استقلال ندارد و به احتمال فراوان این اتفاق رخ می‌دهد.به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه آبی‌پوشان در لیست اولیه بازیکنانی که جواد نکونام برای تمدید قرارداد به باشگاه اعلام کرده بود، قرار نداشت اما در روزهای گذشته و با توجه به برخی اتفاقات سرمربی استقلال کمی از موضع قبلی خود درباره عارف غلامی پایین آمده است.

غلامی که قراردادش با استقلال تمام شده ،‌با وجود پیشنهادهایی که دارد اما هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده و منتظر استقلال مانده است. این بازیکن علاقه دارد در لیگ بیست و سوم نیز پیراهن آبی پوشان را برتن کند واین مساله مستلزم تایید نهایی جواد نکونام است.مذاکرات اولیه از سوی مدیران استقلال با غلامی برای تمدید قرارداد صورت گرفته و او ظاهرا حتی حاضر شده نسبت به سال گذشته مبلغ قراردادش را کاهش بدهد. اینطور که از شواهد پیدا است، غلامی آماده است تا قراردادش را تمدید کند و مدیران باشگاه برای انجام این کار منتشر تایید نهایی نکونام هستند.

با این شرایط اگر مشکل خاصی پیش نیاید، به زودی شاهد حضور غلامی در باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد باشیم. استقلال با حضور آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی حالا نیاز به جذب یک مدافع وسط دیگر دارد. تاکید نکونام بر این است که اگر مذاکره با یکی از گزینه‌های اصلی به نتیجه نرسید، قرارداد عارف غلامی تمدید شود و باید دید در این رابطه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
برچسب ها: عارف غلامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها