به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۶۶۴۷

نیمکت پرسپولیس عامل اخراج ساپینتو در دربی!

نیمکت پرسپولیس عامل اخراج ساپینتو در دربی!
گروه ورزشی:رئیس کمیته داوران می گوید که ساپیتو به دلیل تهییج نیمکت پرسپولیس، در فینال حذفی اخراج شده است.به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات مبهم در جریان فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس، اخراج ریکاردو ساپینتو از کنار زمین بوده است. سرمربی آبی ها پس از گل تساوی مرادمند، با کارت قرمز داور مواجه شد که این مسئله جنجال های زیادی را به پا کرد.

در شرایطی که هنوز مشخص نیست علت اصلی اخراج سرمربی پرتغالی چه بوده، رئیس کمیته داوران در جریان سمینار پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر، به این سوال پاسخ داد هر چند که در اظهارات وی نیز به درستی علت تصمیم تیم داوری مشخص نشد و تنها تهییج نیمکت سرخ ها به عنوان عامل این اتفاق مطرح شده است.
افشاریان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه در خصوص اخراج ساپینتو در شهرآورد فینال حذفی گفت: اولا من از همه عزیزانی که وسواس دارند، چه استقلال، چه پرسپولیس و سایر تیم هایی که درگیر مسابقات هستند، تشکر می کنم. ما هم اگر اشتباه کنیم، مشخص است و تا حالا پیش نیامده که بخاطر اشتباه داورم، از او دفاع کرده باشم.

رئیس کمیته داوران ادامه داد: در مورد آقای ساپینتو نیز گزارش بچه ها را که خواندم و سوال پرسیدم، ظاهرا چیزی که در گزارش آمده است، تهییج تیم مقابل بوده است. حالا من صحت و سقم آن را نمی دانم. چون آن بازی تمام و ایشان اخراج شد.افشاریان در پایان گفت: ان‌‍شاءالله آقای ساپینتو هر جا که هستند، سالم باشد و از زندگی اش لذت ببرد. ما فقط به گزارش داور توجه می کنیم. ظاهرا پس از به ثمر رسیدن گل، رفتاری نسبت به تیم رقیب داشته است و بچه ها اینگونه گزارش داده اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها