به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۱۸۳

بازگشت موقت شاخص‌های بازار سهام

بازگشت موقت شاخص‌های بازار سهام
گروه اقتصادی: معاملات امروز بورس سبب رشد 0.32 درصدی شاخص کل شد و این نماگر تا تراز یک میلیون و 973 هزار واحدی بالا آمد. شاخص هم‌وزن نیز مانند نماگر اصلی رفتار کرد و حدود 0.25 درصد افزایش ارتفاع داد. همین امر سبب شد تا شاخص شرکت‌های کوچک در پایان بورس امروز به سطح 699 هزار و 161 واحد برسد.

همچنین تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد را چهار هزار و 342 میلیارد تومان و حجم معاملات سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی را هفت میلیارد و 500 میلیون برگه سهم نشان می‌دهد.در نهایت اما باید گفت با وجود افزایش شاخص‌های بورسی، باز هم حقیقی‌ها خارج کردن سرمایه خود از بازار سهام را ترجیح دادند و امروز هم 264 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

بیشترین ارزش معاملات
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خساپا، وبملت و خزامیا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خساپا، دی و خپارس به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.البرز با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، وپخش نیز با افت 6.98 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های غمایه، دعبید و قشهد تعلق گرفت. همچنین سهم‌های فرود، دعبید و ثامید نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای شلعاب، فارس و غپاک خروج پول هوشمند داشتند.لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های ممسنی، غنیلی و لپیام رقم خورد. همچنین والبر در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد غدانه بود.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها