به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۰۵۴۶

ملی‌پوشان محروم لیگ‌برتری، بخشیده شدند

ملی‌پوشان محروم لیگ‌برتری، بخشیده شدند
گروه ورزشی:به نظر می‌رسد پس از یک جلسه محرومیت، دهقان‌نژاد ، کُهزادی و احسانی در هفته دوم لیگ برتر برای تیم‌هایشان به میدان می‌روند.به گزارش "ورزش سه" در حالی اردوهای تیم‌ملی امید فوتسال پیش از تورنمنت‌ کافا زیر نظر علی صانعی پیگیری می‌شد که شاهد عدم حضور سه بازیکن دعوت شده در تمرینات تیم‌ملی بودیم که هر سه بازیکن با مخالفت باشگاه‌ها در تمرینات تیم‌ملی امید حاضر نشدند!

در نتیجه کمیته انضباطی بر اساس محتویات پرونده و با توجه به عدم همکاری بازیکنان و باشگاه ها و دفاعیات بلاوجه سن ایچ ساوه شرکت در تمرینات تیم ملی فوتسال و انطباق موضوع با ماده ۸۳ مقررات انضباطی و با احراز تخلفات علی احسانی “بازیکن” تیم سن ایچ ساوه و امیر رضا کهزادی و مهدی دهقان نژاد از باشگاه گهر زمین سیرجان هریک منفرداً به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و هر نفر به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محرومیت این سه بازیکن، باشگاه‌ها را وادار نمود تا به هر طریقی که شده برای تخفیف محکومیت بازیکنانشان در مصاحبه‌ها از کمیته انضباطی و تیم‌ملی دلجویی کنند. سن‌ایچ و گهرزمین، در هفته اول از ستاره‌های خود بهره‌ای نبردند و دقیقا از همان پُست‌ها آسیب دیدند که در پایان نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند.

با این حال طبق پیگیری‌های خبرنگار ما، پس از گذراندن یک جلسه محرومیت بازیکنان ملی‌پوش، کمیته انضباطی در حکم خود تخفیف قائل شده و این بازیکنان می‌توانند در هفته دوم برای تیم‌هایشان به میدان بروند و یک جلسه محرومیت دیگر نیز به صورت تعلیقی در خواهد آمد.
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها