به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۲۰۹۹۶

سرمربی یونانی به دنبال شروع رویایی در سیرجان

سرمربی یونانی به دنبال شروع رویایی در سیرجان
گروه ورزشی:تیم فوتبال گل‌‍گهر امروز اولین بازی رسمی خود را زیر نظر مارینوس اوزونیدیس در لیگ برتر برگزار خواهد کرد.به گزارش "ورزش‌سه"، همانطور که هادی عقیلی مربی گل‌گهر در آخرین مصاحبه خود بر آن تاکید داشت، گل‌گهر پس از امیر قلعه‌نویی با تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان آماده حضور در لیگ برتر شده است.
در تصویر زیر می‌توانید ورودی و خروجی‌های پرتعداد گل‌گهر را در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم مشاهده کنید؛ موضوعی که این تیم را با شکلی متفاوت پس از سه سال که زیر نظر امیر قلعه‌نویی بوده، به لیگ برتر وارد خواهد کرد.

ورودی و خروجی های گل گهر در پنجره تابستانی
سیرجانی‌ها در اولین بازی خانگی خود و در حضور زنان و مهدی تاج به مصاف فولاد خوزستان می‌روند و سرمربی یونانی گل گهر تمام تلاشش را برای یک شروع رویایی در تیم جدید به کار خواهد گرفت.

 مشکیبازیکنان مدنظر اوزونیدیس در آرایش 1-3-2-4
در خط دروازه رقابت شدیدی میان اخباری و فروزان برقرار است. در قلب خط دفاعی هم این رقابت میان علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، سامان فلاح  و طاها شریعتی برقرار است، که به نظر می‌رسد شانس زاهدی و فلاح بیشتر از سایرین باشد.

مشکیخط میانی 
به نظر می رسد در آرایش مدنظر کادر فنی گل گهر، علیزاده و زنده روح دو هافبک دفاعی تیم باشند و یک خط جلوتر از آنها به ممی زاده، کوشکی و عاشوری فرصت داده شود.

مشکیتک بازیکن خط هجومی 
این انتخاب از میان اریک بایناما و شهیم خواهد بود که البته شانس بازیکن گابنی گل گهر به دلیل تجربه بالاتر بیشتر است.*البته که در هفته اول ممکن است ترکیب های احتمالی با خطای زیادی همراه باشد، چرا که کادر فنی طی هفته های اخیر در تمرینات بازیکنان و شرایط بدنی و فنی آنها را زیر نظر داشته و به استثنای بازی های دوستانه که پشت درهای بسته برگزار می‌شود، مسابقه‌ای هم در جریان نبوده تا بتوان درباره آرایش و نفرات تیم‌ها با قاطعیت زیاد حرف زد.
برچسب ها: گل گهر سیرجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها