به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۱۲

الهویی با تیم کامل مقابل پرسپولیس در آزادی

الهویی با تیم کامل مقابل پرسپولیس در آزادی
گروه ورزشی: پس از دیدار استقلال و پارس جنوبی در جم، حالا همه نگاه‌ها به ورزشگاه آزادی دوخته خواهد شد و گل‌گهری‌ها امیدوارند این بار در ورزشگاه آزادی شاهد اتفاقات تلخ گذشته نباشند.
نکته خوش بینانه برای الهویی و کادر فنی گل‌گهر اینکه تمامی بازیکنان در دسترس هستند، ولی به نظر می‌رسد یازده بازیکن زیر شانس بازی مقابل پرسپولیس را بیشتر از سایرین داشته باشند.
خط دروازه و دفاعی 
در خط دروازه با وجود بازگشت منادی از مصدومیت، بار دیگر فروزان در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت، اما در قلب خط دفاعی با بازگشت مسیح زاهدی و آماده شدن این بازیکن، او در کنار سهرابیان زوج دفاع مرکزی گل‌گهر را تشکیل می‌دهند. در سمت دفاع راست بهنام برزای بازی خواهد کرد و امیر جعفری هم در پست دفاع چپ به میدان می‌رود.
مثلث خط میانی 
بازگشت علیزاده و آمادگی او مهم ترین خبر طی روزهای اخیر در اردوی گل‌گهر بوده است. این بازیکن به نظر می‌‎رسد در کنار نوید عاشوری و محمد خدابنده لو سه بازیکن خط میانی سیرجانی‌ها را مقابل پرسپولیس تشکیل دهند.
مثلث خط هجومی 
رضا شکاری و محمدرضا حسینی را باید دو وینگر گل گهر در این مسابقه دانست و از بین کی روش استنلی، شاکری، تبریزی، قاسمی نژاد و بایناما هم راس مثلث بیرون خواهد آمد.
ترکیب احتمالی گل‌گهر مقابل پرسپولیس 
محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری، سید محمدرضا حسینی، رضا شکاری  و یونس شاکری.
برچسب ها: گل گهر سیرجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها